Tittar in i ditt kök, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså är det bara jag som råkar gå in i vikttråden, i tron om att det är Den Här Tråden, och hinner bli irriterad på att det handlar allt mindre om matlagning och maträtter och mer om att gå ner i vikt, innan jag inser att JAG är i fel tråd? Tur jag inte hann skriva ett inlägg om att hålla sig till topic.. :p

På rätt trådtema var jag på torget idag igen, handlade jättefina jordgubbar och mango och vit sparris. Frukten har jag småätit på hela dagen, sparrisen blir nån slags middag. Tänker citronhollandaise och räkor, visst borde det passa? Har oskalade räkor i frysen...

På rätt trådtema var jag på torget idag igen, handlade jättefina jordgubbar och mango och vit sparris. Frukten har jag småätit på hela dagen, sparrisen blir nån slags middag. Tänker citronhollandaise och räkor, visst borde det passa? Har oskalade räkor i frysen...
Borde passa? Skojar du?! Det kommer att bli alldeles, alldeles underbart!

Jag jobbar på en middagsidé om lax, någon sorts citron-parmesan-basilika-gucka och sparris.

Alltså är det bara jag som råkar gå in i vikttråden, i tron om att det är Den Här Tråden, och hinner bli irriterad på att det handlar allt mindre om matlagning och maträtter och mer om att gå ner i vikt, innan jag inser att JAG är i fel tråd? Tur jag inte hann skriva ett inlägg om att hålla sig till topic.. :p
Var man än läser så är @Hyacinth där och åmar sig om sina påsar. Förvirrande. :angel:

Värdelöst med en mattråd med GOD mat. Mat är ju till för att man ska gå ner i vikt, inte njuta av!

Jag inser att jag fasade ut mig från den här tråden och över till "Beach 2016" efter att ha redogjort för tårtbakning (och -konsumtion) med hallonbavaroise och chokladganache samt en hutt calvados att skölja ner skapelsen med. Sedan blev kaloriräknandet ett nödvändigt ont även i det Lillgrådiska köket. Och pågår än.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka