Jag fortsätter den relativt torftiga vardagen med kokt potatis, tonfisk i vatten och gräddfilssås på dijonsenap och hackad bostongurka. Till det sallad med sparris, pumpakärnor och några trista tomater.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde passa? Skojar du?! Det kommer att bli alldeles, alldeles underbart!På rätt trådtema var jag på torget idag igen, handlade jättefina jordgubbar och mango och vit sparris. Frukten har jag småätit på hela dagen, sparrisen blir nån slags middag. Tänker citronhollandaise och räkor, visst borde det passa? Har oskalade räkor i frysen...
Sparris dagligen under säsong borde bli en av FN:s mänskliga rättigheter.Perfekt, då tar jag upp räkorna ur frysen! Råkar ha lite rosé kvar i en flaska också
Din middagsidé lät inte helt fel heller..
Jag har inte kommit mig för att äta någon sparris alls ännu. Matlagning har inte varit så prioriterat på sistone.Sparris dagligen under säsong borde bli en av FN:s mänskliga rättigheter.
Var man än läser så är @Hyacinth där och åmar sig om sina påsar. Förvirrande.Alltså är det bara jag som råkar gå in i vikttråden, i tron om att det är Den Här Tråden, och hinner bli irriterad på att det handlar allt mindre om matlagning och maträtter och mer om att gå ner i vikt, innan jag inser att JAG är i fel tråd? Tur jag inte hann skriva ett inlägg om att hålla sig till topic..
Skulle tro att hon får betalt av Allévo per ord som hon skriver om de där påsarna.Var man än läser så är @Hyacinth där och åmar sig om sina påsar. Förvirrande.
Betalt i påsar. Vilket är anledningen till den utdragna processen.Skulle tro att hon får betalt av Allévo per ord som hon skriver om de där påsarna.
Värdelöst med en mattråd med GOD mat. Mat är ju till för att man ska gå ner i vikt, inte njuta av!Jamen!!! Här snackas det ju massa GODSAKER!!
I bantartråden kan man ju hitta andra miserabla satar att gaffla med.
Värdelöst med en mattråd med GOD mat. Mat är ju till för att man ska gå ner i vikt, inte njuta av!
Värdelöst med en mattråd med GOD mat. Mat är ju till för att man ska gå ner i vikt, inte njuta av!
Jag tror att det totalt sett hade varit sämre eftersom man ändå måste äta.Ibland önskar jag att jag var en sån där som är ointresserad av mat.