Tittar in i ditt kök, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är jättegott. Dessvärre. GI säger att ditt blodsocker rakar upp rekordsnabbt av en riskaka. Men skit i det om du bara kan hålla dig till en :)

Men fan.

Vad rekommenderar du som litet paniktugg när man vill stoppa i sig något enkelt? Är allergisk mot stenfrukter. Och typ alla andra frukter i rå form. Jag vill ha nåt jag slipper väga, eftersom det är ätklart. Som funkar till påssoppa.

Men fan.

Vad rekommenderar du som litet paniktugg när man vill stoppa i sig något enkelt? Är allergisk mot stenfrukter. Och typ alla andra frukter i rå form. Jag vill ha nåt jag slipper väga, eftersom det är ätklart. Som funkar till påssoppa.
Funkar typ knäckebröd? Nötter? Läskiga bars?

Jag var i London över Kristi Flygare (eller Krister Henriksson-dagen som Emma Hambergs dotter trodde att man firade) och har ätit gott - underbar vietnamesisk mat på ett litet hak, där man hade avokado i sommarrullarna <3, bland annat. Åt där både onsdag kväll och fredag lunch. Och fantastisk svärdfisk med bakat ris (pilaff, kanske) och mango- och chilisalsa i lördags :)

Nä, inte på samma sätt. Då vill jag gärna ha ett pålägg.

Skulle de här kunna funka?
utvalda-surdegskex-100g-goteborgs.jpg

8 kcal per kex och de är riktigt goda på egen hand.

Här är det långplanering av matlagningen, jag har lagt en älgstek och ett halvt nöthjärta i rimningslag inför rökning på torsdag.

Hmmm. Kalorier och sen hålla koll på kolhydraterna.
Är jag duktig då?
Men har du ens det problem som diskussionen just nu försöker lösa?
Var/är det outhärdligt svårt för dig att äta en riskaka, eller vad nu tilldelningen låg på? Om inte, så kan du ju bara fortsätta med riskaka om du tycker de är okej kulinariskt sett.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022
  • Bildtråd

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka