Jag är så avundsjuk på dina dryckesvanor! Själv har jag helt kommit av mig.Middag idag blev nachos och rosévin pga högsommarväder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så avundsjuk på dina dryckesvanor! Själv har jag helt kommit av mig.Middag idag blev nachos och rosévin pga högsommarväder!
Köp en bag-in-box så kommer du igång! Rekommenderar den här:Jag är så avundsjuk på dina dryckesvanor! Själv har jag helt kommit av mig.
Som konvalescent förtjänar du det!Dekadens att fylla en omelett med 3 dl kantareller
Tack söta du Förtjänar en massa rosé snart också...Som konvalescent förtjänar du det!
Men gud vilken ful låda!Köp en bag-in-box så kommer du igång! Rekommenderar den här:
Jag vet! Den är asful. Bara snäppet över den sorten vars låda är formad som en handväska. Innehållet är desto bättre!Men gud vilken ful låda!
Jag vet! Den är asful. Bara snäppet över den sorten vars låda är formad som en handväska. Innehållet är desto bättre!
Samma här! Skulle aldrig köpa den för jag blir sur bara av att se den på systemet. Så mycket bortkastad design-potential det finns inom bag-in-box-marknaden.Den där handväsklådan stör mig något enormt varenda gång jag ser den...
Jag kom att tänka på den där handväskelådan. Jag har en kompis för vilken just den lådan är som klippt och skuren, men den matchar inte min outfit särskilt väl. (Naturlig och sportig, kallar min frisör mig. Det är ett mycket snällt och generöst omdöme.)Jag vet! Den är asful. Bara snäppet över den sorten vars låda är formad som en handväska. Innehållet är desto bättre!
Försöker föreställa mig en person som handväsklådan passar till men jag får bara kortslutning.Jag kom att tänka på den där handväskelådan. Jag har en kompis för vilken just den lådan är som klippt och skuren, men den matchar inte min outfit särskilt väl. (Naturlig och sportig, kallar min frisör mig. Det är ett mycket snällt och generöst omdöme.)
Ta med en flaska till bb, vetja!Åh, jag längtar tills jag kan skaffa mig alkoholindränkta dryckesvanor igen... nu är det bara sex veckor kvar! Hinner alltså hoppa på rosétåget innan det blir höst igen. Yes!
Just den här kompisen är - speciell.Försöker föreställa mig en person som handväsklådan passar till men jag får bara kortslutning.
Ta med en flaska till bb, vetja!
Rosé är ljuvligt året om! Jag missionerar för att få bort idén om att rosé är en sommardryck. Nog för att det passar väldigt bra på sommaren men på sensommaren hör jag folk utbrista absurditeter som "åh, det här blir nog årets sista rosé, vad tråkigt!".Hinner alltså hoppa på rosétåget innan det blir höst igen.
Rosé är ljuvligt året om!
Rosé är ljuvligt året om! Jag missionerar för att få bort idén om att rosé är en sommardryck. Nog för att det passar väldigt bra på sommaren men på sensommaren hör jag folk utbrista absurditeter som "åh, det här blir nog årets sista rosé, vad tråkigt!".