Nu kommer jag aldrig mer att kunna äta sparris
Inte utan att bli så där charmigt småkåt som man blir av sparris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kommer jag aldrig mer att kunna äta sparris
Inte utan att bli så där charmigt småkåt som man blir av sparris.
Har aldrig märkt den effekten, kanske fungerar det bara på män? Jag tycker mest att de är goda.
Se på Ernst bara. Kåtblick över sparris.
PsstJag ska kolla med särbon, han är här över helgen och jag har köpt sparris
Psst
Sparris gör att sperma smakar äckligt. Var försiktigt.
Och ändå vill du mata honom med sparris?
Det visste jag redan
Och ändå vill du mata honom med sparris?
Kasslermousse? Med ananas?Dagens spännande matlagning på jobbet - kasslermousse med ananas Det ni, kära mattrådare, är en upplevelse utöver det vanliga
Att sätta nåt under en spoilerknapp är ett säkert sätt att få alla att läsa. Det visste du.Psst
Sparris gör att sperma smakar äckligt. Var försiktigt.
Kasslermousse med ananas. Gode tid.Dagens spännande matlagning på jobbet - kasslermousse med ananas Det ni, kära mattrådare, är en upplevelse utöver det vanliga
Jag äter aldrig någonsin kassler, mousse eller ejKasslermousse? Med ananas?
Jag vill se recept(och egentligen bildbevis, men det vore kanske att bryta mot sekretess och grejor)! Åt du också kasslermousse?
Inte jobbar jag som kock iaf (personlig assistent där det krävs viss kreativitet i matlagandet - vilket resulterar i sådana fantastiska skapelser )Kasslermousse med ananas. Gode tid.
Vad i all världen jobbar du med? (Och varför?)
Episkt.Jag äter aldrig någonsin kassler, mousse eller ej
Och tro mig, du vill inte se bilder. Recept är ungefär: skiva kassler tunt och skär i mindre bitar. Stek snabbt i panna. Häll i mixer ihop med creme fraiche, mixa till fluffig och finfördelad konsistens. Toppa med creme fraiche- och ananasröra gjord på krossad burkananas. Klart
Låter som en mycket ovanlig form av ätstörning.Inte jobbar jag som kock iaf (personlig assistent där det krävs viss kreativitet i matlagandet - vilket resulterar i sådana fantastiska skapelser )
Kom du på receptet själv eller följer du en kokbok full av dylika kreationer?Inte jobbar jag som kock iaf (personlig assistent där det krävs viss kreativitet i matlagandet - vilket resulterar i sådana fantastiska skapelser )