Det är mer som grodägg för migJag köpte precis 10 st passionsfrukter, vi kallar innehållet för fiskögon i min familj så det är nära nog!
@Trani Du är en sådan ociviliserad kannibal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mer som grodägg för migJag köpte precis 10 st passionsfrukter, vi kallar innehållet för fiskögon i min familj så det är nära nog!
Det är bara ickemänskliga djur jag inte äter.@Trani Du är en sådan ociviliserad kannibal.
Rimlig prioritering tycker jagDet är bara ickemänskliga djur jag inte äter.
Jamen det är ju fantastiskt! En sådan revansch för en missförstådd delikatess. Jag kan knappt vänta på bilder med leverpastejdoppade (burk)kräftstjärtar och skinkrosor.För övrigt måste jag ventilera med er. Min bror ska gifta sig i sommar, och de ska servera ...
Smörgåstårta.
Religiöst som fan med överdriven belysning som förhindrar synd och inget vin, men MATEN. Änglarna gråter. Och inte ens dyrt. Dessutom trevlig personal och allmänt glad och avspänd stämning och en del spektakulära AVRÄTTNINGAR.
Jamen det är ju fantastiskt! En sådan revansch för en missförstådd delikatess. Jag kan knappt vänta på bilder med leverpastejdoppade (burk)kräftstjärtar och skinkrosor.
Någon som är på påsdiet börjar bli lite förbittrad, tror jag.
Någon som är på påsdiet börjar bli lite förbittrad, tror jag.
Du får skriva en bok om den här livskrisen när du är igenom.Lite
Jag har gjort Martyr till en karriär! Jag lider offentligt!
Du får skriva en bok om den här livskrisen när du är igenom.