På jobbet frysrensar vi så där serverades fodral och potatis. Hemma körde vi den oerhört kulinariska upplevelsen vårrullar.
Fodral?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På jobbet frysrensar vi så där serverades fodral och potatis. Hemma körde vi den oerhört kulinariska upplevelsen vårrullar.
Den skotska är än värre.Engelsk frukostkorv är verkligen den engelska frukostens bleksiktiga lågvattenmärke.
Den skotska är än värre.
Huuu!
Enligt engelsmännen på konferensen äter ingen "engelsk frukost" utom turisterna. Det är kanske nån typ av practical joke?
Engelsmannen i min soffa säger sötade cornflakes med mjölk ur dunk eller rostat bröd med smör.Vad äter då engelsmännen till frukost? Kan du fråga dem om det?
Vad har du för engelsman i soffan?!Engelsmannen i min soffa säger sötade cornflakes med mjölk ur dunk eller rostat bröd med smör.
Vad äter då engelsmännen till frukost? Kan du fråga dem om det?
Har inte alla en engelsman i soffan?Vad har du för engelsman i soffan?!
Den har inte bosatt sig där. Det är inte en permanent engelsman.Vad har du för engelsman i soffan?!
Han dyker bara upp ur soffan när man behöver honom.Den har inte bosatt sig där. Det är inte en permanent engelsman.
Hoppas jag inte! Hon som tog hit honom får allt ta honom med sig.Han dyker bara upp ur soffan när man behöver honom.
Jag tänkte på den där kalkonen och att du inte fick några svar, men nej. Jag har aldrig ens hört talas om någon som grillar en hel kalkon.Ingen som testat att grilla en hel kalkon? Jag känner mig som att jag är ute på lite djupt vatten inför lördagens matlagning...
Egentligen har man inte kött/grytbitar i gigantes, man kan ha finhackat bacon mer som en krydda. Bogfläsket i receptet är en försvenskning. Men det är klart att det GÅR att göra med kött. Med lamm blir det säkert jättegott.Imorgon lutar det åt att jag ger mig på den där grytan med stora vita bönor som @mandalaki tipsade om. Jag kommer dock att göra den med lamm, inte med fläskkött. Lamm är ändå inte främmande i det grekiska köket, så det ska nog gå bra.