Friterad BAUTAKUK, det är grejer det!
Spännande! Har du någon spännande DIPSÅS till?
Själv är jag lite inne på rawfood, alternativt halstrad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Friterad BAUTAKUK, det är grejer det!
Tänker på om någon nykomling hittar till Buke, tänker Åh titta, en tråd om mat, så trevligt ...
Tänk på det som en hyllning.Manshatare
Manshatare
Lingonsylt är finfint, tycker jag!Spännande! Har du någon spännande DIPSÅS till?
Själv är jag lite inne på rawfood, alternativt halstrad.
Åh, jag var nära att skriva att du är min idol när jag såg din bröllopsklänning förutGud, du har dåligt inflytande på mig. Blev starfucked när du sade att jag var rolig. Alla mina hämningar släppte.
Nä, det är klart. Du skrev ju inte FRITERAD bautakuk.Jag hörde den komma, men jag vill påpeka att jag i det aktuella inlägget betonar min uppskattning av friterad BAUTAKUK. Hur skulle sådan uppskattning rimligtvis samtidigt kunna vara hat?
Lingonsylt är finfint, tycker jag!
Vi har ADD och trodde att tråden handlar om erotik.Typiskt, här vill jag läsa om mat och vad ser jag?! @Petruska och @mandalaki som har spårat ut - igen! Ni ska då alltid vara värst och sänka seriositeten i alla trådar, så himla typiskt er alltså!!!
Såklart det var så... Såklart!Vi har ADD och trodde att tråden handlar om erotik.
Åh, jag var nära att skriva att du är min idol när jag såg din bröllopsklänning förut
Åh, jag var nära att skriva att du är min idol när jag såg din bröllopsklänning förut
Jag vill också se @Hyacinth i brudskrud! (Med eller utan BAUTAKUK spelar ingen roll.)
Jag vill också se @Hyacinth i brudskrud! (Med eller utan BAUTAKUK spelar ingen roll.)
Lite Tourettes syndrom också!Vi har ADD och trodde att tråden handlar om erotik.
Lite Tourettes syndrom också!
Det är bara bild på klänningen i bröllopstråden.
Ha! Jag kollade @Hyacinth s fabulösa brudkukklänning. Den såg ut PRECIS som jag hade gissat (förutom att jag hade gissat lite längre eller lite kortare).