Nikkaluokta-soppa är gott.Köpt på mig en massa kål. Röd och vit. Funderar vad jag ska utsätta den för så att den blir mer aptitlig än i sin nuvarande huvudform...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nikkaluokta-soppa är gott.Köpt på mig en massa kål. Röd och vit. Funderar vad jag ska utsätta den för så att den blir mer aptitlig än i sin nuvarande huvudform...
Jag tycker om att woka vitkål (iaf ihop med andra grönsaker så det inte bara blir kål). Det enda jag har gjort med rödkål, någonsin, är att använda den som pH-indikator i kemin på högstadietKöpt på mig en massa kål. Röd och vit. Funderar vad jag ska utsätta den för så att den blir mer aptitlig än i sin nuvarande huvudform... Är det svårt att syra den? Stekt är ju gott också.
Fikade med några vänner efter jobb idag, på ett cheesecake-café här i Malmö. Visste inte ens att sånt fanns. Åt en jättebit cheesecake med jordgubbar och vit choklad. Middag blev förståeligt nog endast lite nallande av pepparkaksdegen jag satte inför imorgon. Rimlig kväll!
VAAAR?!
Om du var hos mig så är du min sambos mamma.Idag var jag på födelsedagsmiddag (fast troligtvis inte hemma hos @Trani vad jag vet iaf Hur som, grattis på födelsedagen!) och fick långkokad chili på hjort samt massa tillbehör. Mycket gott! Och sen tårta, jag älskar tårta!
Det hade ju sannerligen varit både oväntat och festligtOm du var hos mig så är du min sambos mamma.