Några timmar sådärDet är bara en nätt tågresa iväg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några timmar sådärDet är bara en nätt tågresa iväg!
Men hjälp vad gott! @athena_arabians
Jag köpte en flaska liquid smoke på affären igår efter allt prat om rök, men är egentligen inte särskilt sugen på att använda den. Särskilt inte efter din bild!
Hade tänkt använda det till vegetarisk långkokad chili och rostade nötter faktiskt!
Jag brukar använda rökt salt och/eller rökt paprika för röksmaken.Men hjälp vad gott! @athena_arabians
Jag köpte en flaska liquid smoke på affären igår efter allt prat om rök, men är egentligen inte särskilt sugen på att använda den. Särskilt inte efter din bild!
Jag åt lunch på Cuckoo's Nest på Radisson Blu Riverside idag. Halstrad röding med "variation på morot" (aldrig hört förut, trodde eventuell språkförbistring men det finns ju recept på nätet) och curry-beurre blanc. Och ett par sparrispotatisar. Fantastiskt gott, verkligen.
Ikväll ska jag göra helstekt kyckling. Funderade på något traditionellt Thanksgivingtillbehör till för att skoja till det, men det som låter mest lockande - green bean casserole - består tydligen av en burk bönor, en burk svampsoppa och en burk stekt lök. Så jag gör nog en egen variation på ämnet. Tänker bönor (burk blir bra), färska champisar och någon god lite krämig sås och parmesan på toppen.
Färska champinjoner?! Jag säger som någon sa tidigare, är du sjuk?!
Frågan är snarare vem fan som kom på ryggskott. Har haft det en gång och efter två dagar fick jag ett hysteriskt utbrott och slängde saker omkring mig (liggandes i soffan ) för jag stod inte ut. Och då är jag ändå van vid helvetesmensvärk sedan tonåren.Ikväll blir det rester, den smått fabulösa lasagnen samt hederligt rödtjut. Ryggskott och utarbetad. Och ska jobba i helgen. Vem kom på deadlines? Och vem tusan bestämde sig för att flytta dem?
Låter lagom dekadent!Jag äter parmesanbitar som jag lagt i en "lag" bestående av balsamicovinäger, några oljor och chili. Det är djävulusiskt gott och jag tänker aldrig mer äta något annat. Bara ibland.
Frågan är snarare vem fan som kom på ryggskott. Har haft det en gång och efter två dagar fick jag ett hysteriskt utbrott och slängde saker omkring mig (liggandes i soffan ) för jag stod inte ut. Och då är jag ändå van vid helvetesmensvärk sedan tonåren.
Hoppas du har/får en tid snart! Jag lider verkligen med dig.Hatar det. Men har en sjukt bra kiropraktor. Ingen annan man kan få mig att må lika bra på fem minuter.
Hoppas du har/får en tid snart! Jag lider verkligen med dig.