Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi startar buke-insamling pronto @Trani jag har nog en liten slatt glögg kvar från förra julen som jag kan skicka med expressbud!
Så söta ni är! Vad skulle jag göra utan er?
@Petruska kan säkert få mina fd grannars belysning. Den är vacker så det förslår (tänk er någon som är riktigt inspirerad av amerikanskt julpyntandet men som bara hade råd att köpa två ljusslingor varav båda med lampor i olika färger som blinkar i olika intervaller. Jag, som är en tämligen icke våldsam person, får kämpa emot mina impulser att gå över dit med en röjsåg och smula sönder slingorna när de blinkar som värst på nätterna )Dito här. Alkohol åt trani och en lysande tomte åt petruska när vi ändå håller på.
En katt @Trani ?! seriöst?! Jag hade förväntat mig en enhörning, minst, efter ett så fint erbjudande
Det är så befriande att fler än jag har vanartiga barn.Igår: afrikansk kikärtsgryta med jordnötssmör och strösslade jordnötter uppepå. Basmatiris och vatten.
Lilla barnet åt med god aptit, jag såg ut såhär:
Stora barnet skrek och sprang iväg när han blev erbjuden ersättningsrätten spaghetti med köttfärssås. Han åt senare en korvmacka. (snart sprutar det Pärsons cognacsmedwurst ur öronen på honom).