Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här påminde mig om denna:Sen var tanken att vi skulle till Bruket i Fängefors för surdegspizza men besvikelsen var total när det visade sig att det bara fanns pizza där på fredagar. Dessutom var min sambo dum i huvudet och ville inte åka till ställena jag föreslog, så det slutade med Frolic-falafel i Dals Långed och en smärre relationskris
Hahaha ja, det ligger viss sanning i det där Och det är skönt att veta att ens förhållande överlever frolic-falafel i Dals Långed, då kan vi nåd ta oss igenom det mestaDet här påminde mig om denna:
Hoppas att krisen gick över fort!
Synd bara att en måste utstå så mycket för att få tag i dem (jag tänker mest på alla insekter som bits )Jag åt en nyss en näve vildhallon. Herregud vad gott det är!
Mina föräldrar hade plockat dem innan jag anländeSynd bara att en måste utstå så mycket för att få tag i dem (jag tänker mest på alla insekter som bits )
Vilken bra pli du har på dina föräldrarMina föräldrar hade plockat dem innan jag anlände
Vilken bra pli du har på dina föräldrar
Ja, blinningarna har verkligen kommit igång nu. Det är uppenbart ett torrt år, även vildhallonskörden skulle bli liten om jag nu skulle orka plocka på allvar.Synd bara att en måste utstå så mycket för att få tag i dem (jag tänker mest på alla insekter som bits )
Vad använder du den till?Jag la in den här i Hiss&Diss men den hör hemma här också:
Den är så vansinnigt god att det finns inte. Normalt är jag tveksam till färdigblandningar men den här är suverän. Jag och särbon mer eller mindre slogs om den första
Vad använder du den till?