O

oh_darling

ni som har läderstövlar som sjunkit ihop och kanske blivit lite mindre än förut. Prova att först sätta i något riktigt uttöjande i stöveln som verkligen töjer ut och sitter. håll sedan stöveln (skaftet eller vad du nu töjer ut) över kokande vatten så den varma ångan mjukar upp lädret. när det torkat smörj in stöveln och vänta några timmar innan du tar ut innehållet du lagt in.
min stövel blev perfekt uttöjd efter att jag gjort så.

ähh jag vet inte varför jag skrev det här men det är kul om andra kanske vill dela med sig av sina tips. why not?

Vad bra att du sa det det är nog många som kommer ha användning av det :) :bump:

Jag ska tipsa lilla syster att göra det, hon har det problemet!! Tack :bow:

att ställa vinflaskor i stövlarna brukar funka bra att hålla upp dom

okey :) det är svårt att veta vid skrift då man inte hör människans tonläge..

Liknande trådar

Anläggning Sökte bland gamla trådar, och hittade enbart från år 2006. Nu tar jag upp detta ämne igen. Sedan 2006 måste det ju finnas nya smarta...
Svar
16
· Visningar
2 806
Senast: Merope
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
4 064
Utrustning Mike har på begäran skrivit en faktatråd om lädervård som jag ankrar och låter ligga överst på sidan. Tack Mike! För att läder skall må...
37 38 39
Svar
773
· Visningar
217 012
Senast: tinaiva
·
  • Låst
Utrustning Mike har på begäran skrivit en faktatråd om lädervård som jag ankrar och låter ligga överst på sidan. Tack Mike! För att läder skall må...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
22 030
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.