Jag har rensat ur burkar och flaskor i stallet och hittat följande, är det papperskorgen nästa eller är det användbart? (tar med vad det påstår göra med, ifall det roar någon).
Lincoln Lädercremé (Willab)
"En unik blandning av olika vaxer som rengör, återställer och polerar alla läderföremål. Framställd endast av rena komponenter utan tillsats av färgämnen, vilket gör den lämplig att använda även på ljust läder. Speciellt framtagen för att bibehålla lädrets ursprungliga färg"
Innehåll:
Bivax 2.5%
Lanolin 15%
Blandade vaxer 0.6%
Mineralolja 3.3%
Vatten 69%
Konserveringsmedel 0.6%
Terpentin 9%
och
Lincoln Läderfett (Willab)
(Står ingen fin försäljningssvada)
Innehåll:
Mineralolja 68%
Mixade paraffinvaxer 31%
Parfym 1%
Färgmedel tillsatt.
Jag antar att den nedersta är det sopkorgen direkt för? (fast den burken är nästan slut, så det måtte jag tyckte var himla bra). Men den första? Knappt använd så jag har en känsla av att jag tycker det blir en matt yta av det, men är det användbart eller är mineraloljorna direktdiskvalificerande?
Lincoln Lädercremé (Willab)
"En unik blandning av olika vaxer som rengör, återställer och polerar alla läderföremål. Framställd endast av rena komponenter utan tillsats av färgämnen, vilket gör den lämplig att använda även på ljust läder. Speciellt framtagen för att bibehålla lädrets ursprungliga färg"
Innehåll:
Bivax 2.5%
Lanolin 15%
Blandade vaxer 0.6%
Mineralolja 3.3%
Vatten 69%
Konserveringsmedel 0.6%
Terpentin 9%
och
Lincoln Läderfett (Willab)
(Står ingen fin försäljningssvada)
Innehåll:
Mineralolja 68%
Mixade paraffinvaxer 31%
Parfym 1%
Färgmedel tillsatt.
Jag antar att den nedersta är det sopkorgen direkt för? (fast den burken är nästan slut, så det måtte jag tyckte var himla bra). Men den första? Knappt använd så jag har en känsla av att jag tycker det blir en matt yta av det, men är det användbart eller är mineraloljorna direktdiskvalificerande?