Tips på utegångstäcke?

Venus_in_Furs

Trådstartare
Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för islandshästar och med lite hals på typ Karlslund, Eques eller Boett. Någon som testat någon av dessa eller liknande och kan rekommendera något av dem?
 
Jag har inte islandshästar men kallblod, så lite samma stuk med bred bog/bringa och låg halsansättning. Jag tycker att Amigo och Haglunds täcken sitter bäst på mina.
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
751
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 681
Senast: gammalek
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
818
Senast: Ajda
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
16 672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp