Tips på hoppstövlar

Jag har ett par mountainhorse som jag haft i 15-20 år. Går aldrig sönder! Jag som vill köpa nya…
Vet jättemånga MH inklusive mina egna som gått sönder väldigt fort. Kanske var bättre kvalitet förr, men nu är det mest väldigt klen resår och klena sömmar..
 
Har också Cavallo Linus dressage. De är helt klart hårdare än mina första stövlar som nig var mera hoppstövlar. Men inte lika hårda som deras andra dressyrmodeller där du kan knacka på skaftet! Om mina hade varit kortare hade jag nog kunnat hoppa lite lätt i dem.
 
Har också Cavallo Linus dressage. De är helt klart hårdare än mina första stövlar som nig var mera hoppstövlar. Men inte lika hårda som deras andra dressyrmodeller där du kan knacka på skaftet! Om mina hade varit kortare hade jag nog kunnat hoppa lite lätt i dem.
Tack! Ska ha dem som ett alternativ. Tror tyvärr inte de finns i butik nära mig, men får kanske ta en tur vid tillfälle👍
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par stövlar som jag nu tänker sälja begagnat. Jag köpte dem för drygt ett år sedan på Hööks, de är svarta och små i...
Svar
3
· Visningar
718
Dressyr Nu behöver jag hjälp! Dags för nya stövlar men vad ska man välja?! Det finns ju en uppsjö av märken, de jag kommer på är (fyll gärna...
Svar
11
· Visningar
3 107
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
167 356
Senast: gul_zebra
·
Utrustning Suck vilken beslutsångest man har gällande nya stövlar. Nu har mina gamla gått sönder så måste måste bestämma mig:p Var först lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 767
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp