Tips på snygga skoridbyxor?

S

stina23

Hej, har märkt att många som rider akademiskt har såna.. Tips på märke o vart man kan köpa sådana emottages tacksamt!! :smirk:

Mountainhorse har ett par jättesnygga som heter iceland eller något liknande. Finns väl på granngården bla tror jag?

tell me about it, jag behöver oxå snygga, inga som slutar under armhålorna ! hittar jag inga så komemr ja :confused:g snart att börja rida i vanliga stretchjeasn med mer norlal låg midja som man vant sig vid nu för tiden... TIPS mottages !!

Jag har visserligen inga "klassiska" ridbyxor, utan camarguebyxor i ren bomull. De är jättesnygga och riktigt sköna!

Jag har köpt mina nere i Camargue och jag hittar tyvärr inte den modell jag har någonstans på nätet (dammodell, hittar bara herrmodel). Jag har dock ett antal kontakter som kan fixa det åt mig ;) Om du är intresserad kan jag säkert fixa åt dig också..

Bild

Köpte mina Ástund-skoridbyxor för fyra år sedan och de har inte ens blivit suddiga i färgen, trots att jag använt dem i princip varje dag i alla väder. Riktigt bra kvalitet! Och riktigt snygga också. Lågt skurna i midjan så man slipper klaustrofobiska fobier. Såldes då bl.a. hos Jenny och Hreggi på islandshästkonsult AB. Jag tror de fortfarande är återförsäljare för dem. Rekommenderas. :smirk:

//Poseidon

Jädrans så snygga!!! :eek: Var hittar ni allt egentligen? *Avis* Går det bra att rida i så vida byxor, med tanke på skav och sånt? För de är ju ruskigt snygga ju!! *Sugen*
/Johanna

Hur gör man för att se bild på camerougebyxorna :confused:(med all säkerhet felstavat) det kommer bara upp en sida med tyska eller nåt sånt där jag iallafall fattar att det står att man ska logga in sej :crazy:

Sonnenreiter Dakota är fruktansvärt snygga! Är det någon som sett dem i butik eller är det endast näthandel som gäller?

Aha, dumt, vänta ska jag leta rätt på en annan :)

Här finns det hur mycket bilder som helst :) De är i modellen ungefär som jeans, fast betydligt bättre för ridning (lite detaljer som gör de mer praktiska). På vissa av bilderna ser du att det är en svart revär i sidan också.

Jag red för min AR instruktör idag (SC). Jag frågade henne, hon har köpt sina på Agersta, så du verkar ha hittat "rätt". :D
/J

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 682
Senast: Murray
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30