Tips på hundvänlig upplevelse

Dufweholm är fint och har hundrum, vi hade ett eget litet hus när vi var där med hundarna. Riktigt bra mat och fina promenadvägar.

Annars är ju Östermalma fint, mycket skog och bra mat, men deras hundrum är rätt tråkiga.
 
Dufweholm är fint och har hundrum, vi hade ett eget litet hus när vi var där med hundarna. Riktigt bra mat och fina promenadvägar.

Annars är ju Östermalma fint, mycket skog och bra mat, men deras hundrum är rätt tråkiga.

Dufweholm kollade vi på men valde bort eftersom hundar inte får vara i allmänna utrymmen.
Har fastnat för Hensbacka Herrgård och Rankhyttan Herrgård 😄
 
Dufweholm kollade vi på men valde bort eftersom hundar inte får vara i allmänna utrymmen.
Har fastnat för Hensbacka Herrgård och Rankhyttan Herrgård 😄
Bjertorp slott är väldigt fint, fina hundrum och hundarna får vara med i allmänna utrymmen (dock inte restaurangen TROR jag, men det finns sittplatser osv i de andra allmänna utrymmena, som funkar fint! De är väldigt gästvänliga, och det mesta går att lösa. fina omgivningar).
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi skulle vilja ha tips och idéer angående en rabatt vi ska anlägga. Det finns just nu en lite brokig blandning av buskar där och de...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Guldaskig
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
308
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
13 401
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp