Tips på fotografi

Kalaspinglan

Trådstartare
Jag tänkte försöka hinna med att fota min mage innan bäsingen pluppar ut. Hade någon slags idé om att ta en "nakenbild" med min lilla Filip och magen, kanske sambon kan få vara med också om han är snäll. ;)

Har ni tagit bilder på era magar? Kan man få se för att få lite inspiration? Eller åtminstone förklarat?
 
Sv: Tips på fotografi

*KL*

Ni får väldigt gärna prata om hur ni tycker att man ska fota magen, vinklar, positioner, andra deltagare och allt annat sånt. Ni får också länka till enstaka bilder för att förklara/visa hur ni menar.

Men ni får inte rätt upp och ner länka till fotografer.
Bukes reklamregel gäller även på Förälder.


/moderatorn, har raderat flera gånger nu
 
Sv: Tips på fotografi

*KL*

Ni får väldigt gärna prata om hur ni tycker att man ska fota magen, vinklar, positioner, andra deltagare och allt annat sånt. Ni får också länka till enstaka bilder för att förklara/visa hur ni menar.

Men ni får inte rätt upp och ner länka till fotografer.
Bukes reklamregel gäller även på Förälder.


/moderatorn, har raderat flera gånger nu

Oups! Sorry, det var inte meningen att uppmana till regelbrott. :smirk:
PM:a går ju jättebra, om man vill dela med sig av sina bilder. :idea:
 
Sv: Tips på fotografi

Jag nakenfotograferade när Li låg i magen. Svartvita i studio och utomhusbilder (i höstas, det var jävligt kallt!) i färg!

En utomhusbild som jag älskar :love: så sitter jag på en sten, sambon står bakom och skyller mina bröst med ena armen och har handen på magen med andra. Min blick är riktad ned mot hans händer och hans huvud vinklat så hans läppar rör min tinning.

Vi tog även svartvita bilder med vatten, vatten som samlas i naveln, rinner över magen osv. De bilderna är mer fokuserade på enbart händer och mage och är jättefina.

Fotograferna är ofta väldigt hjälpsamma med poser och idéer.
Min syster och hennes familj ska snart ta familjebilder, där alla har bar överkropp och enbart jeans på underkroppen, tror det kommer bli skitläckert! :)
 
Sv: Tips på fotografi

Tack för tipset!
Jag har tänkt att fota själv med digitalkameran och retuschera färger och leka lite med bilden... har fått för mig att det är så vansinnigt dyrt att gå iväg och bli fotad.. :S
 
Sv: Tips på fotografi

Det är inget du fått för dig. Det är vansinnigt dyrt.

Det kan bli hur fina bilder som helst med egen digitalkamera om man har bra ljus och så.
Har inte blivit fotad själv på det sättet. Vilket jag önskar att jag blivit.
 
Sv: Tips på fotografi

Som tidigare skribent sa, det är dyrt :crazy:

Fota mycket själv och med hjälp, huvudsaken är att du har idéer, sedan är det bara att knäppa loss med kameran :D
 
Sv: Tips på fotografi

Det är inget du fått för dig. Det är vansinnigt dyrt.

Det kan bli hur fina bilder som helst med egen digitalkamera om man har bra ljus och så.
Har inte blivit fotad själv på det sättet. Vilket jag önskar att jag blivit.

Fast inte så dyrt som jag trodde och ändå var det på ett välkänt bröllopsfotografiställe mitt i Gbg som jag fotade mig. Blev fina bilder, ja!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 960
Senast: super
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 737
Senast: Miiikaela_
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 131
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 814
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp