Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, aldrig hört någon vara svag för Karin och Emma förut (heter Emma som tilltalsnamn och Karin som mellannamn)Jag är svag för Greta och Elly, men även 70-talsnamn som Karin och Emma.
Samma här. Gillar Molly och Fanny också.
Saga har jag själv som en stark favorit. Funderar dock på om det kanske passar bättre som andranamn/mellannamn.Fanny är fint tills en börjar prata engelska
Nu har vi valt bort barn men när jag var yngre skulle jag ha två döttrar som skulle heta Eva Viola och Tyra Elvira, efter mormor, farmor och gammelmor/farmor. Ett annat släktnamn som är fint är Saga.
Vet inte hur jag tänkt om det skulle bli pojkar för alla män i vår släkt heter nåt dubbelnamn med Lars eller Arne...
Fanny är fint tills en börjar prata engelska
Nu har vi valt bort barn men när jag var yngre skulle jag ha två döttrar som skulle heta Eva Viola och Tyra Elvira, efter mormor, farmor och gammelmor/farmor. Ett annat släktnamn som är fint är Saga.
Vet inte hur jag tänkt om det skulle bli pojkar för alla män i vår släkt heter nåt dubbelnamn med Lars eller Arne...