Tips på fin mobil till bebis

T

tazza

Alltså inte mobiltelefon...:rofl:

Jag vill ha en mobil ovanför skötbordet, kan någon tipsa om en fin och färgglad och rolig, gärna på nätet så jag slipper åka någonstans för att handla?

Sv: Tips på fin mobil till bebis

Alltså inte mobiltelefon...:rofl:

Jag vill ha en mobil ovanför skötbordet, kan någon tipsa om en fin och färgglad och rolig, gärna på nätet så jag slipper åka någonstans för att handla?

Fischers price har ju en massa olika mobiler för en summa av mellan 400 och 500 kr tror jag. Har själv en med fåglar och är jättenöjd, hade en annan variant till pojkarna, med nallar till men den tog de tyvärr sönder strax innan Elin föddes. Vet inte om man kna beställa den på nätet och vet inte hur du skulle kunna fästa den på skötbordet.

Elin älskar saker med ljud så denna spelar ju fina melodier så den är perfekt.

Sambons bror köpte 3 stycken till sin dotter. En från IKEA och två "dyrare och finare" från Babyland. Men enligt dem var det utkastade pengar. Den från IKEA för 99 kr var klart bäst enligt deras dotter! :)

/Timsetim

Vi köpte en "musikmobil" på babyland när Hanna var liten, men HUU så högt den lät! Den här gången blir det en fisher price ;)
Sen hade vi en enkel mobil från IKEA (ser ut som en blomma med saker hängandes ner), vid skötbordet och den var klart prisvärd (om man inte ska ha musik/rörelse).

Tack för tipsen!

jag har köpt en billig på Ikea idag, vi får väl se om den duger... Den var färgglad och fin i alla fall och verkar snurra lätt så det blir roligt att titta på.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 961
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar