Tips på fin mobil till bebis

T

tazza

Alltså inte mobiltelefon...:rofl:

Jag vill ha en mobil ovanför skötbordet, kan någon tipsa om en fin och färgglad och rolig, gärna på nätet så jag slipper åka någonstans för att handla?
 
Sv: Tips på fin mobil till bebis

Alltså inte mobiltelefon...:rofl:

Jag vill ha en mobil ovanför skötbordet, kan någon tipsa om en fin och färgglad och rolig, gärna på nätet så jag slipper åka någonstans för att handla?

Fischers price har ju en massa olika mobiler för en summa av mellan 400 och 500 kr tror jag. Har själv en med fåglar och är jättenöjd, hade en annan variant till pojkarna, med nallar till men den tog de tyvärr sönder strax innan Elin föddes. Vet inte om man kna beställa den på nätet och vet inte hur du skulle kunna fästa den på skötbordet.

Elin älskar saker med ljud så denna spelar ju fina melodier så den är perfekt.
 
Sv: Tips på fin mobil till bebis

Sambons bror köpte 3 stycken till sin dotter. En från IKEA och två "dyrare och finare" från Babyland. Men enligt dem var det utkastade pengar. Den från IKEA för 99 kr var klart bäst enligt deras dotter! :)

/Timsetim
 
Sv: Tips på fin mobil till bebis

Vi köpte en "musikmobil" på babyland när Hanna var liten, men HUU så högt den lät! Den här gången blir det en fisher price ;)
Sen hade vi en enkel mobil från IKEA (ser ut som en blomma med saker hängandes ner), vid skötbordet och den var klart prisvärd (om man inte ska ha musik/rörelse).
 
Sv: Tips på fin mobil till bebis

Jag har köpt en på ikea.
 
Sv: Tips på fin mobil till bebis

Tack för tipsen!

jag har köpt en billig på Ikea idag, vi får väl se om den duger... Den var färgglad och fin i alla fall och verkar snurra lätt så det blir roligt att titta på.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
625
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 337
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 662
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp