Tips på epilator till ansikte?

eldkyss

Trådstartare
Får några envisa tröttsamma hårstrån i ansiktet och främst under hakan. Någon som har tips på en riktigt bra ansiktsepilator?

Nej det fungerar dåligt. Tidskrävande och ineffektivt då dom snabbt är tillbaks på någon dag.

Precis. Fungerar dåligt.

Fungerar dåligt, hur?

En epilator ska dra upp stråna med rötterna på samma sätt som med en pincett och då var min tanke om det är enstaka strån så är det betydligt billigare och effektivare med en bra pincett än en maskin.

Jag har själv ibland sådana "rogue" hårstrån som växer fort på konstiga ställen. Ett snabbt ryck och borta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 217
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar