Nu måste vi gå till botten med våran hunds morrningar. Varannan person säger att det beror på osäkerhet och den andra halvan säger dominans. Jag tror på osäkerhet men har alldeles för lite erfarenhet för att uttala mig om vad det beror på. Han är kollad hos vet och inga fel hittades, frisk hund med attityd.
F.d ägaren finns ingenstans. Han bor inte kvar på adressen där han står skriven, inga nummer fungerar att ringa och han har ingen Facebook. Uppfödaren lika så, kenneln är nerlagd och det finns inget nummer eller Facebook att nå henne på. Innan fanns både hennes namn och kenneln på Facebook men dessa är borttagna. Kennelsidan på Facebook skulle finnas kvar för oss som har köpt hund men som sagt, inte ett spår!
Jag tycker det är tråkigt att man blir lovad hjälp och att det blir såhär.
Alla tips på en bra instruktör tas tacksamt emot! Har en Rottweiler.
F.d ägaren finns ingenstans. Han bor inte kvar på adressen där han står skriven, inga nummer fungerar att ringa och han har ingen Facebook. Uppfödaren lika så, kenneln är nerlagd och det finns inget nummer eller Facebook att nå henne på. Innan fanns både hennes namn och kenneln på Facebook men dessa är borttagna. Kennelsidan på Facebook skulle finnas kvar för oss som har köpt hund men som sagt, inte ett spår!
Jag tycker det är tråkigt att man blir lovad hjälp och att det blir såhär.
Alla tips på en bra instruktör tas tacksamt emot! Har en Rottweiler.