Tips på cdförvaring

viv

Trådstartare
Behöver tips och idéer på smarta och snygga cdförvaringar. Vi har lite drygt 1500(!) cd-skivor och ungefär lika många vinyl. Men det är främst cd-skivorna jag behöver hitta en lösning till. Idag hänger de på enkla konsolhyllor, men det samlar ju så otroligt mycket damm! Hur förvarar ni era skivor? Bilder tages tacksamt emot :D

Sv: Tips på cdförvaring

förvarar mina i en låda i garderoben, har all musik på datorn numera.
Annars är jag lite tråkig är allergisk mot både CD o DvD förvaring som syns tycker det är snyggare att dölja i något schyst skåp eller så

CD och DVDer i Ikea-lådor, serie Motorp. Mycket lätt att damma. (Speciellt CD som flyttat in i klädkammaren och ska säljas/bortskänkas.)

Behöver också råd i detta ämnet!
Dessutom behöver jag förslag på DVD förvaring.
Jag vill ha dem i anslutning till tv:n i vardagsrummet. De behöver nödvändigtis inte synas.

Bilder på lösningar hade varit kanon!

ikea hade förrut kvadratiska, grunda skåp med luckor som gick att vägghänga som passade utmärkt för cd&dvd förvaring.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 454
Senast: Yeah but
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 997
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 240
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar