Tips på bra veterinär i Blekinge

mevelinah

Trådstartare
Hundarna och jag kommer att flytta ner till Karlskronatrakten nu i veckan pga jobb. Det slog mig precis att jag inte ens tänkt på att jag kanske där nere kommer att behöva uppsöka veterinär, antingen planerat eller oplanerat. Och jag har verkligen ingen aning om hur det ser ut i Blekinge med det utbudet.

Vi har alltid bott i Västerås och här vet jag precis vart jag ska vända mig och vart jag ska åka när vi har behövt det, både i vårdärenden men även rehab.

Hur ser det ut i Blekinge? Vart går ni som bor i de trakterna (Karlskrona framförallt men har inget emot att åka en bra bit för rätt veterinärer)? Och varför går ni just till den kliniken/stationen?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 591
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 646
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 628
Senast: jolan
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder, hur snabbt kan man orsaka inflammationer/hältor på häst efter försäljning? Hästen såldes och ska lite mer än en...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 640
Senast: Kingsland89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XVI