Tips på barnkalaslekar!

T

Tokmaja

Ska ha kalas imorgon, eller inte jag, sonen -nybliven 5 åring- ska ha kalas för sina kompisar imorgon och jag funderar lite över hur mycket jag ska "lägga mig i", dvs ska jag hitta på lekar att leka med dom eller ska de få leka själva.
Vi ska vara ute är det tänkt...

Så vad tycker ni, ska jag göra lite lekar och har ni i så fall tips på vad.
Barnen är mellan 4-6 år (en är iof bara 3 men han hänger med på en släng)
Eller ska jag låta dem leka själva?

Sv: Tips på barnkalaslekar!

JAg tycker att du ska ha lite backup lekar i bakfickan, men låta dem leka själva om det verkar fungera.

Tex kasta boll i hink, följa john, kurragömma och lite sånt om det är lite svårt för dem att komma igång.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 927
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar