Tips på barnkalaslekar!

T

Tokmaja

Ska ha kalas imorgon, eller inte jag, sonen -nybliven 5 åring- ska ha kalas för sina kompisar imorgon och jag funderar lite över hur mycket jag ska "lägga mig i", dvs ska jag hitta på lekar att leka med dom eller ska de få leka själva.
Vi ska vara ute är det tänkt...

Så vad tycker ni, ska jag göra lite lekar och har ni i så fall tips på vad.
Barnen är mellan 4-6 år (en är iof bara 3 men han hänger med på en släng)
Eller ska jag låta dem leka själva?
 
Sv: Tips på barnkalaslekar!

JAg tycker att du ska ha lite backup lekar i bakfickan, men låta dem leka själva om det verkar fungera.

Tex kasta boll i hink, följa john, kurragömma och lite sånt om det är lite svårt för dem att komma igång.
 

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 783
Senast: Mirtai
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: MJLee
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 874
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 907
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp