Tips från de visa!?

Sv: Tips från de visa!?

Sök på Camaro eller gör en egen tråd om honom. Inte säkert att alla hittar hit som vet nåt! Han har ju betäckt en del så nån borde ha en åsikt!

Oj då!

Fast hon var väl över 20?

Har tyvärr inga hingsttips till dig annat än något lätt byggt i uppförsbacke. Och med bra skalle!

Oj då!

Fast hon var väl över 20?

Har tyvärr inga hingsttips till dig annat än något lätt byggt i uppförsbacke. Och med bra skalle!

Ja, hon var gammal... men väääldigt älskad av stallägaren ( hon var hans favorit) Just den dagen var det bara mörka saker som for ur munnen " sälja alla andra" .... " avliva de gamla" osv...
Men det skulle han aldrig göra EGENTLIGEN, men det var sorgligt just då :(

Ja, jag är jätteglad för tipsen jag fått... :bow:
Men det kan ju finnas ngn som inte sett tråden, eller kommit på ngt nytt :idea:

NU känns det som mer eller mindre övervikt mot Santa Cruz...

( att det ska vara så svåååårt ;) )

Gör en sökning på Camaro M så borde du hitta en ganska lång tråd som diskuterar honom och väldigt mycket hans temperant och hur det nedärvs.

Måste och säga att du bör nog titta närmare på hiphop, har sett ett par avkommer efter honom, verkar nedärva ett super temperament. Den fölungen som jag sett mest var efter ett sto med okänd stam, tror hon är ganska mycket fullblod, mycket skarp dam. Ändå var fölet väldigt "mjukt" i huvudet, rörde sig riktigt trevlig, och hoppade allt han hittade i hagen redan 1:a året.

/Camilla

tackar tackar :bow: :)

jag har rotat i de trådar jag hittat, men tänkte sparka liv i den här lite igen... man vet ju aldrig vad som kan komma på tal ;)

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 668
Senast: HMQ
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 420
Senast: moonstruck
·
Avel Har ett fullblod på 167 cm, lite längre typ o robust. Har väldigt bra hoppteknik och ett bra steg. Cool i psyket, ej nervig...
Svar
8
· Visningar
1 434
Senast: Summerwind
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka