Tips angående newbies på islandshästfronten!

Comatose

Trådstartare
Jag har blivit ombedd att fixa en turridning på islandshäst, av min nation här i uppsala. Jag har ingen koll på vart man kan vända sig, men tänkte att ni kanske har några tips? Om ni inte har konkreta tips på vart jag kan vända mig (PMa förstås!) så kanske ni har tips på vad jag ska tänka på?

Jag har bara ett ställe häromkring som jag inte tänker åka till! Tack på förhand! :bow:

Sv: Tips angående newbies på islandshästfronten!

Gå in på www.icelandichorse.se där kan du hitta länkar till klubbarna nära dig så hittar du säkert ett bra ställe!
Att tänka på... Åk dit själv en sväng först, träffa dem som ska ha turridningen och titta på hästarna. Ser de välskötta ut och verkar människorna seriösa?

Sv: Tips angående newbies på islandshästfronten!

Hej!
Jag bor i Uppsala och tipsar gärna om Bärby. Jag har varit där några gånger och det har alltid varit bra. Ridvägarna är fina också. Fast det är lite längre än ställen som är närmare. /M

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: Lisalei
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar