tipps, tipps och fler tipps

W

wallerie

hej alla glada bukefalosare:P jag undrar om ni vill vara snällaoch ge mig tipps på min ridning! :) några saker jag redan vet är att:jag ä förstor för ponnyn :P (kan hoppa upp till 70 med henne med min nuvarande längd), vi har inga riktiga hinder och så kan ja ju passa på att säga att detta var den sämsta filmen av alla men jag vill ju ha råd och det hoppas jag nu jag ska få:rofl: tål kritik!http://www.youtube.com/watch?v=bArHw0DWlbE:idea:

Sv: tipps, tipps och fler tipps

jag tycker att det såg bra ut
av det lilla man såg..men har du inte nån bättre film du kan sätta
in ?? :) du sitter fint i sadeln och har en natrulig sits tycker jag :)
ponnyn var jätte sööt :love:

o juste en sak jag glömmde,... bara för att vara extra
petnoga, samla traven lite mer innan du fattar galoppen så kommer galoppen se mkt bättre ut :) sitt gärna ner innan fattningen.. inget måste men jag tycker att det e lättare
lycka till med ridningen :bow:

ser bra ut, men jag tänkte på en annan grej. Är det inte bättre att lägga en bom mellan tunnorna, tänk om pånnyn river o dom rullar fram o hästen råkar snubbla på dom:eek:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 607
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka