Tiny wings

mandalaki

Trådstartare
Blir galen! Visst kan jag skaffa fler och fler poäng men dagen tar ju ändå slut senast på sjunde ön.

Hur förlänger jag dygnet :confused:
 
Sv: Tiny wings

Knepet är tydligen att hoppa så högt som möjligt. Tycker det är svårt att få till några bra hopp på sjätte ön och därefter..
 
Sv: Tiny wings

Fast blir dygnet längre då, alltså? Jag tycker inte man kommer så mycket högre än genom molnen, liksom:confused:
 
Sv: Tiny wings

Åmeeennnnnn... Tack för att du påminde mig om att jag inte skaffat tiny wings än och faktiskt tog hem den nu... :mad:


;)
 
Sv: Tiny wings

Bara bra att dra med sig fler i fördärvet:angel:

Jag slutade med Angry birds för flera månader sedan efter att ha fastnat totalt på en nivå. Vet att det finns fuskinfo på nätet men har inte brytt mig om att kolla.

Tiny wings känns faktiskt roligare, iaf just nu. Fast jag varnar dig, det blir lätt morgonrock, halv tre på eftermiddagen, iphone i näven och så den där psykstörda musiken... (tar bara bort den när jag spelar ute bland folk).
 
Sv: Tiny wings

Angry Birds är ju inte svåra att klara med 1 stjärna på någon bana, men jag har inte lyckats med 3 på alla, har dock minst 2 på alla... ;)

Och dessutom efter inte alltför mycket speltid på tiny wings har jag kommit till ö 8... :angel:
 
Sv: Tiny wings

Jag är så nördig att jag har 3 stjärnor på alla banor.. jäklar vad jag spelar Angry birds, och jag tror att det är ABs fel att jag muskelspänningar i vänster axel/skuldra:D
 
Sv: Tiny wings

Jo, jag har 3 på de flesta, det är några jag inte orkat och sen så slutade jag spela ett tag, men började nyss igen, och de banorna jag klarade sist innan uppehållet (gud vad seriöst det låter när jag skriver det så... det är inte riktigt så seriöst som det låter... :rofl: ) har jag inte orkat ta tag i. :p
 
Sv: Tiny wings

Haha, SOM jag slet för att lösa den! Men till sist lyckades jag, UTAN fusk:D Heja mig:)

Fast jag är inte så hjälpt av fusket, jag fattade nog var jag borde träffa. Men man ska inte bara träffa på exakt rätt punkt, det ska vara lagom hårt också:(

Och dessutom efter inte alltför mycket speltid på tiny wings har jag kommit till ö 8... :angel:

Tyst:mad:!

(Jag kan i alla fall kopiera länkar i iphone:devil:)

---

Alltså min grundfråga kvarstår: hur fan förlänger man dygnet?? Det verkar inte hjälpa att flyga högt. De senaste dagarna har solen gått ner ännu tidigare innan, trots bra flyt över öarna:cry:
 
Sv: Tiny wings

Jag KAN också, men jag orkade inte. :angel:
Satt liksom i bilen på en motorväg (inte jag som körde) med varierande kvalisort på uppkopplingen (oftast rätt värdelöst här i det här landet) så att sitta o leta fram den andra tråden var inget jag kunde göra just precis då. :p

Så jag kan både kopiera länkar OCH har kommit till ö 8. Mer än en gång dessutom.
Fast jag vet inte riktigt hur jag lyckas, det enda jag vet är att jag knappt gjort ett enda misstag...

Hur många bon har ni fått då?
 
Sv: Tiny wings

Jag har fem... Men kommer inte vidare för spelet påstår att jag ska vända telefonen upp och ner för nästa bo med en wink-smiley:confused:

Har iaf kommit över 100 000 poäng nu men fortfarande aldrig kommit förbi sjunde ön:mad:
 
Sv: Tiny wings

Min käre far snodde precis min telefon för att köra en upplås på den ( :bump: ) så jag kan inte kolla poäng, men långt över 100 000 är det, men det blir ju lite lättare med fler bon. ;)

Och ja, du SKA vända telefonen upponer, sen kan du vända rätt när du kommit till 5e ön eller vad det var man skulle komma till. :)

Själv kämpar jag med 34 sekunder i fever mode.. Klarade 32 så då blev jag suuuuur kan man säga... :p
 
Sv: Tiny wings

Och äntligen äntligen äntligen klarade jag de 34 jävla sekunderna!
Nu kan jag lägga ner spelandet ett tag! :p
 
Sv: Tiny wings

Ja det är femte ön... Ska jag alltså köra fyra öar upp och ner? Och om det är det som menas, varför använder de wink-smiley?

Jävvla spel:mad:. Jag ska börja lägga patiens istället. Med IRL-kortlek:mad:
 
Sv: Tiny wings

Ha! Nu klarade jag upp-och-ner-skiten. Ett bo till:bump:

Nästa uppgift är 17 sek i fever mode. Det ska väl inte vara helt omöjligt.
 
Sv: Tiny wings

42 är fan imponerande! :eek:


Lycka till med bot jag är på du, då ska du bland annat komma till ö 8! :angel:
 
Sv: Tiny wings

Alltså jag undrar om de där 42 stämmer. Det står så i statistiken men jag kan inte komma på att jag haft sånt flyt:confused:

Boet jag håller på med är tio great slides på första ön och det är ju helt hopplöst, med great slides far man ju för långt för att hinna med tio...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 232
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 350
Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp