Som sagt, varför göra det svårare än det behöver vara, varför kämpa mot istället för med?
Man kanske gillar hästtypen och tycker att det är kul att träna så mycket man kan och lära sig så avancerade övningar man kan, men det får ta tid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt, varför göra det svårare än det behöver vara, varför kämpa mot istället för med?
Man kanske gillar hästtypen och tycker att det är kul att träna så mycket man kan och lära sig så avancerade övningar man kan, men det får ta tid?
Ja det är ju det jag har skrivit redan. Om man redan har en viss ras eller av någon orsak absolut vill ha en viss ras så är det klart man kan träna dressyr och se hur långt det kommer.
Det jag vänder mig mot är att TS skrev att hennes syfte med köpet var att träna svår dressyr, inte att hon var kär i tinker och ville se hur långt de kan komma trots fysiska utmaningar. Det är ju en jätteskillnad på att:
1. Köpa en häst för att man vill träna svår dressyr
2. Köpa en häst för att man älskar rasen eller individen och vill träna så högt det går och kommer man inte mer än till msv så spelar det ingen roll