Tingstäderitten första helgen i Oktober

P

perscar

Alla, än så länge har endast 12 stycken anmält sig till Tingstäderitten på Gotland. Anmälningstiden utgår imorgon den 13.10! Det finns risk att ritten blir inställd om inte fler anmäler sig!

Sv: Tingstäderitten första helgen i Oktober

Jag hoppas verkligen ritten blir av, min anmälan borde de ha i dag, och jag hoppas fler anmäler.

Fast en bidagande orsak kan väl vara att proppen inte ligger på förbundets hemsida.

Får man ingen rabatt på färjan till Gotland när man åker till ett idrottsevenemang längre? :confused:

Jodå, det tror jag nog. Har du ringt rätt nummer?

Hello!

Jag ska rida där... en 80 km:laugh:
Skit kom bli så jävla roligt åka dit...
Min första tävla på Gotland....

Jag längta redan....
// Kram Rosa:banana:

Hej

Ring Destination Gotlands grupp och specialresor så får ni rabatt eftersom ni ska på ett idrottsevenamang. De har 0771-22 33 50

Lycka till alla. :laugh:

Hur har det gått? Någon som vet var man kan hitta resultaten? Eller det är kanske för tidigt för det.

5-milen:
1. Fannie Eriksson- Jimmy Cricket
2. Gun Carlsson - Hakuna Matata
3. Marie Eriksson - Adept

8-milen
1. Beatrice Wendt - Sokrates ox även Best Condition
2. Camilla Kvarnström - Dandher ox

Jag tror typ alla som startade var godkända i mål.

5-milen:
1. Fannie Eriksson- Jimmy Cricket
2. Gun Carlsson - Hakuna Matata
3. Marie Eriksson - Adept

8-milen
1. Beatrice Wendt - Sokrates ox även Best Condition
2. Camilla Kvarnström - Dandher ox

Jag tror typ alla som startade var godkända i mål.

Jag kan bekräfta att alla 19 startande blev godkända i mål!

Gud vad roligt att alla blev godkända! Måste ha varit en härlig stämning där. Grattis till alla och bra gjort av arrangörerna!

Grattis CK t fint resultat på Tingstäde!! Och grattis alla ni andra också förstås:-)

Tackar, men ibland blir det inte som man tänkt sig. Vi skulle ju rida under 16 för att noviskvala.:o

Men man är väl inte sämre människa än att man kan ångra sig, när hästarna gick bra och pulsade fort så var vi helt plötsligt först, och då kändes det dumt att börja maska för att klara kvalgränsen, så de fick springa på i jämnt tempo.

Synd att det bara är 3 veckor emellan till Hallandsritten, annars hade vi nog gjort ett nytt försök där. (Jag vill inte att de går så tätt).

Jag red 5-milen och kan bara bekräfta det som ni har sagt. Det var jättekul och banan fin! Kul att alla blev godkända!

red åtta mil o tackar så mycket för en fin bana o välarrengerad ritt=) vi hade en väldig tur me vädret få man ju lov o säga med!!=) kommer gärna till gotland nästa år igen!! hoppas att de kommer finnas en ritt på sommaren då me!!;)

Skit kul där upp..
Nästa gånga ska vi inte försova hos. Men vill tacka dom som ringde väcke hos på morgon.(Blev stället 50 KM T)
Bra banan och mycket trevligt folk där upp.´Självklart åka upp nästa år till Gotland.
// Kram Rosa

Bilder från tingsäderitten någon?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 302
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 214
Senast: Yrsel
·
Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 604
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar