Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör örhängen av gamla knappar
(@hannasknappar på insta)
Okej, jag måste först och främst visa de här Swarovski Dome-stenarna. De är kupolformade och slipade på ett helt fantastiskt sätt som ger så mycket djup och lyster@Zinfernia Alltid!
Åh vad kul att du väckte upp den här tråden!Jag gick en silversmideskurs på 5 timmar och som vanligt överskattade jag min förmåga att göra saker jag inte har en aning om hur man gör!
Hade på tok för svåra designer jag ville göra och misslyckades med en hel del, men det var väldigt kul ändå. Jag kom iallafall därifrån med denna:
Visa bifogad fil 79460
Jag gillar den fast jag råkade smälta designen En annan ring smälte jag helt vid lödningen så det gick ju bättre med denna åtminstone.
Tyckte det var jättekul och hoppas på att kunna gå en kurs till snart, då kommer jag smälta grejer med flit för att jag tyckte det blev så organiskt och speciellt - med tungan rätt i mun så förstör jag kanske inte hela ringen då, men vi får se!
Nämen tack så mycket! Tatueringarna är av henna, så de har jag gjort själv de med, är för ombytlig för permanenta saker så det är skönt att det går att få bort när jag vill byta!Åh vad kul att du väckte upp den här tråden!
Och alltså, vilken urcool hand! Jag tycker att helheten är så himla ball med ringen (), tatueringarba och naglarna!