@Millicent Har du beställt hem Delica än? Jag råkade göra en ganska så enorm beställning med Delicas, 15/0 seeds och en hel del annat. Har lite lätt ångest för att jag kommer att få betala runt 8 papp i bara tullavgift
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
8 papp i tull för pärlor Väntar med spänning på bilder!@Millicent Har du beställt hem Delica än? Jag råkade göra en ganska så enorm beställning med Delicas, 15/0 seeds och en hel del annat. Har lite lätt ångest för att jag kommer att få betala runt 8 papp i bara tullavgift
Ja herregud vad det råkade dra iväg Men då var det bland annat runt 50 påsar med delicas och Miyuki-seeds (Tohos funkar inte med delicainfattningarna ), en jäkla massa cabochoner och tillbehör och annat.8 papp i tull för pärlor Väntar med spänning på bilder!
Ja jag ska visa vad jag fått hem sen! Ska nog försöka mig på en infattning först, måste bara hitta ett fint mönster.
Skönt att höra att du håller dig igång och inte sörjer för att det inte är säsong för julkalendrar.@Millicent Har du beställt hem Delica än? Jag råkade göra en ganska så enorm beställning med Delicas, 15/0 seeds och en hel del annat. Har lite lätt ångest för att jag kommer att få betala runt 8 papp i bara tullavgift
I år lär jag inte ha råd med någon kalender nu när jag köpt 20 kilo pärlor Och tur är väl det kanske!Skönt att höra att du håller dig igång och inte sörjer för att det inte är säsong för julkalendrar.
Ja du, jag har snart ett helt rum@Zinfernia hur förvarar du dina pärlor? Jag har jättefula plastlådor som är till för skruv egentligen, tror jag, inköpta på byggavdelningen
Ska ta bilder på mitt nya projekt när jag kommer hem! Haft månader av uppehåll nu men tror jag fick lite motivation av den här tråden.
Jag är inte @Millicent men vill gärna förundras över din beställning!@Millicent är du sugen på att se lite pärlor?
Jag fick hem min megabeställning idag. Eh, den vägde bly.
Jag fick 2 kilo (skojar inte!!!) pärlor med som gåva så jag antar att de gillar mig som kund
Får se om jag kan göra något kul med dessa. Får bli något som inte kräver precision då pärlornas jämnhet kan diskuteras
Visa bifogad fil 88658
Okej, vi smygstartar utan @Millicent dåJag är inte @Millicent men vill gärna förundras över din beställning!