Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! Som jag sagt tidigare, jag ÄLSKAR dina smycken. De är helt fantastiska(Och gud vad trötta ni måste vara på mitt spammande i tråden nu )
NEJ!(Och gud vad trötta ni måste vara på mitt spammande i tråden nu )
Nej! Som jag sagt tidigare, jag ÄLSKAR dina smycken. De är helt fantastiska
Tröttnar aldrig på dina bilder på smycken och smycken som du håller på att sy. Det är superkul att titta (och jag är djupt imponerad av hur coolt det blir!) och få följa med på ett hörn
Tack kompisarNEJ!
Älskar särskilt triangelformade stenarna och glasormarna var ju to die for! Sjukt sugen på att se vad det blir av alltihop
Men wow, det där kommer ju att bli jättefint! Syr du kedjan med 8/0 eller är det11/0?Detta ligger på mitt "pärlbord" just nu Visa bifogad fil 88689
Det ska bli ett låångt halsband som man knyter där fram, andra änden ska också ha en ring
Börja testa säger jag bara! Eller nej, gör inte det förresten. Det kommer att ruinera dig för när man väl börjat vill man bara köpa in ett större lager DelicaOch min ytterst blygsamma delica-samling som jag fortfarande inte vågat göra något med Visa bifogad fil 88690
Så snygga
Hoppas det! Jag använder 8/0 och 15/0, ville ha en lite större kedja annars brukar jag använda 11or. Tacksam iom att det går lite snabbare också nu när jag skulle göra en lång kedjaMen wow, det där kommer ju att bli jättefint! Syr du kedjan med 8/0 eller är det11/0?
@Millicent är du sugen på att se lite pärlor?
Jag fick hem min megabeställning idag. Eh, den vägde bly.
Jag fick 2 kilo (skojar inte!!!) pärlor med som gåva så jag antar att de gillar mig som kund
Får se om jag kan göra något kul med dessa. Får bli något som inte kräver precision då pärlornas jämnhet kan diskuteras
Visa bifogad fil 88658
Oj, tack snälla!Wow vad fina smycken du gör! Hur länge har du hållit på? Krävs det mycket övning/talang för att göra såna smycken?
Jag skulle gärna testa men med någon superenkel modell. Har du tips på var man hittar modeller/instruktioner på hur man gör för nybörjare?