Älskar hur du bara går all in i det du gör @Zinfernia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh tack jag är (dessvärre ) sån i allt jag tycker är kul eller där jag har en helt bisarr och totalt orimlig tro på mig själv.Älskar hur du bara går all in i det du gör @Zinfernia
Tack snälla!Bara WOW!!!
Åh tack jag är (dessvärre ) sån i allt jag tycker är kul eller där jag har en helt bisarr och totalt orimlig tro på mig själv.
"Äh, jag hoppar av gymnasiet, jag är så grym att jag kommer att klara mig ändå!"
"Hmmm, tråkig sommar som ligger framför och jag har ingenting att göra. Nu vet jag! Jag köper en häst!"
En vecka senare: "Gud vilken söt häst jag köpte. Nu ska jag bara börja rida igen efter 8 års uppehåll!"
Två år senare:
"Vore kul med en till häst! Jag köper en till!"
En månad efter det:
"Hmm, nu har jag förvisso precis fått hem min nya häst men den där saluhästen ser ju också så fin ut! *klick*"
"Kul med ny lägenhet, undrar vad jag ska göra med de två extra sovrummen. Äh, det ena kan jag ju fylla med pärlor för det är kul för stunden! Jag beställer några kilo!"
"Nu har jag bokat en avkopplande resa för mig själv, ska bli så roligt att spatsera runt och besöka några museer och bara koppla av!"
Också jag:
"Flämt!! Om jag rusar allt vad jag har kanske jag hinner till Nordiska Museet innan de stänger! Phu, 5 museum avklarade på en dag, 6 kvar att besöka imorgon!"
Jag är verkligen en totalt hopplös människa
Inga problem, var beredd bara på att det antingen går jättebra eller helt åt helskotta! Det har gått bra några gånger för mig men minst lika många gånger har det gått käpprätt åt skogenValdigt off topic, men, vill du bli min livscoach?
Undrar ocksa vad du jobbar med, och vad for energijuice du dricker for att orka med alla hobbys?
Jättefint!!
Tack!Jättefint!!
Tänkte du inte på att byta jobb för ett tag sedan?Har lite ångest för att jag råkade (hrrm) dra iväg en order på några hundra påsar Miyuki 15/0..... och lite till
12 000:- fattigare och semestern har inte ens börjat än. Det får bli en nudelsommar!