Jo... Jag har rätt så mycket hundsaker... Ett par halsband och ett par koppel. Men sen massa andra tillbehör också. Sele, olika linor, olika aporter, koner, speciella koppel och halsband för utställning, varmt täcke, skålar i olika former, mjukisleksaker.. öhhh... vad har man mer i garderoben? Tjänstetecken, snitslar, dummisar, spårpinnar, uppletandesaker, mera snitslar... Ja det finns lite av varje. Sen på det så har jag massor av hundfällar
Det brukar jag köpa allt som oftast. Men jag tycker inte att jag lägger ned mycket pengar på det eftersom att det är saker jag sparat på mig allt eftersom. Mina hundar har till och med egna väskor
Min äldre hund brukar själv bära sin bag när hon ska ut och resa
Jag glömde ju det som tar mest plats... De har två egna madrasser (stora som en soffdyna) sen har de en jättestor bädd på 120*80 eller nått sånt och sen två burar. Två filtar och ett täcke.
Tre klotänger och en hel hylla i skafferiet med bra att ha saker såsom tuggben, godis, hundkex, torkad lever, olika mediciner, schampo, jodopax osv. Men det räknas kanske inte som tillbehör