Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var får ni tag i briochebröd? Bakar ni själva eller kan man köpa vettiga någonstans?
Var får ni tag i briochebröd? Bakar ni själva eller kan man köpa vettiga någonstans?
Tänkte köpt häromdagen men tvekade och är ämnet ändå uppe så kan jag passa på att fråga.
Veggoburgarna man kan köpa färdiga i frysdisken i butik, är dom goda?
Såg det fanns 1-3 olika kanske.
Har inte tänkt göra egna till en början utan vill se om familjen tycker om dom.
Tänkte köpt häromdagen men tvekade och är ämnet ändå uppe så kan jag passa på att fråga.
Ja! fast Jag väljer typ Quorn, anamma eller liknande isf men om man gillar det eller inte beror ju på om man klarar av något som vill vara något det inte är så att säga. De är ju lite köttiga men de stämmer ju inte överens med smaken och konsistensen på köttburgare.Tänkte köpt häromdagen men tvekade och är ämnet ändå uppe så kan jag passa på att fråga.
Det finns ju som du säger många olika, så det går inte att säga generellt om de är goda eller inte.
Men jag brukar köpa Anamma, jag tycker de är goda
Anamma är som sagt goda. Hälsans kök helt okej de också. Brukar köpa Anamma själv jag.
Quorn och anamma är ju inte riktigt grönsaker i. Däremot har jag smakat något som hette grönsakspuckar som var helt ok. Det var lite bitar av blomkål och sånt i vilket jag uppskattar. Inte bara en möjlig röra liksom. Dessa borde man ju kunna använda i burgare om du bara anpassar tillbehören efter det. Fördelen med de som säljs som hamburgarvariant lätt matchar med "vanliga" ingredienser då de är gjorda för att smaka ungefär som kött.
Quorn och anamma är ju inte riktigt grönsaker i. Däremot har jag smakat något som hette grönsakspuckar som var helt ok. Det var lite bitar av blomkål och sånt i vilket jag uppskattar. Inte bara en möjlig röra liksom. Dessa borde man ju kunna använda i burgare om du bara anpassar tillbehören efter det. Fördelen med de som säljs som hamburgarvariant lätt matchar med "vanliga" ingredienser då de är gjorda för att smaka ungefär som kött.