Till minne av Smulan...

LillMumlan

Trådstartare
Igår, den 18:e april, fick min älskade gammelkatt gå och sova... Hon skulle ha blivit 20 år gammal i år.
Veterinären kom hem till oss, så hon slapp åka någonstans där hon kunde blivit stressad och orolig. Mamma bar henne bort till sin "soffa" och hon bara låg där helt lugn och spann och det var precis som om hon förstod och tyckte det var skönt.
I vanliga fall så brukar man ju ge lugnande medel, men det behövdes inte, det var som om hon ville somna in...
Även fast det gör ont i hjärtat att förlora henne så känns det ändå ganska skönt att veta att hon har det bättre nu.

Lite bilder på min pärla...

2136518.jpg

2136521.jpg

2136528.jpg

Sv: Till minne av Smulan...

:(
Vilken söt kisse!
Vad var det för fel på henne?
Skönt att hon fick ett värdigt och lugnt slut, borde vara alla katter förunnat.

Vilken fin kisse. Skönt för er att ni kunde ge henne ett så fint slut.
*tröstkramar*

Jag vet inte om hon egentligen inte hade några fel, mer än de som berodde på hennes ålder. Hon hade ont, det såg man och hon hade svårt att gå ordentligt den sista tiden.
Det var dags, och jag tror att hon var väldigt "lättad" över det...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 425
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 695
Senast: lil-sis
·
Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 227
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia