Till man och svans

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Goldi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 650
G

Goldi

Då hästen har korkskruvar i svansen och väldigt tjock man behöver jag ett kanonmedel. Har tidigare haft, Leovet - rider´s magic, och det var jättebra. Är det ngn som vet var det säljs? Den lokala handlaren har det inte kvar :( eller om ngn vet ngt annat jättebra medel. Gärna i Dalarna eller på nätet. :)

Sv: Till man och svans

jag tycker absorbines showsheen är överlägsen, sen finns supersheen med som jag vet profesionella hästskötare tycker är bäst. kommer inte ihåg vad supersheen är för märke men hogsta ridsport har båda flaskorna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 672
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka