tidiga tecken på dräktighet

Sv: tidiga tecken på dräktighet

Har inte varit där ännu. har en äppelkaka i ugnen:d så jag får köra lite senare.
Islänningen är lite drygt 90 dygn och halvblodet lite drygt 120.

Hmm, missuppfatta du josssefines fråga där lr svara du bara sådär?

Jag tror hon mena och fråga dej om du kollat dom ännu med UL..
Lr har jag fel josssefine?

Senast ändrad:

Naaw vilken sötis hon var :)

Och ja knölen syntes bra. hehe
Min tjej har ingen knöl alls

haha tackar:p jo jag tycker med det, men har börjat fundera kring den, och tror eller det känns som om det är mest kallblod som har det..men sen e de kanske inte alla som har den heller..ja menar alla e de olika:P

Haha, tror vi ska sluta och skriva i alla trådar nu :p
Blir mycket hit och dit för oss, hehe

HAha jo de e sant, kan juh hålla oss till den andra kanske:p elelr i denna de e vad du tycker:P:P

ääh här inne verkar vi vara rätt ensamma :p

Har du kollat in min tråd? om resorbera alltså?

Vart lite orolig idag, men allt står där som sagt...

japp, den med droppen?
Tror inte det är något att oroa sig för, alla har vi flytningar eller liknande, kan ju va i princip vad som helst..men tror inte det har något med fostret att göra..

Hmm, missuppfatta du josssefines fråga där lr svara du bara sådär?

Jag tror hon mena och fråga dej om du kollat dom ännu med UL..
Lr har jag fel josssefine?

I ett inlägg skrev jag att jag skulle kolla mina om knölen på halsen. Hon frågade vad jag hade för ras och jag svarade då vad jag hade och bägge är dräktiga.
Tog då förgivet att inlägg #61# var riktat till mig men jag har kanske missuppfattat det.
Ja, bägge är UL:ade.

I ett inlägg skrev jag att jag skulle kolla mina om knölen på halsen. Hon frågade vad jag hade för ras och jag svarade då vad jag hade och bägge är dräktiga.
Tog då förgivet att inlägg #61# var riktat till mig men jag har kanske missuppfattat det.
Ja, bägge är UL:ade.
japp det va riktat till dig:P men det gör inget att båda svarade:P:P haha

Här kommer en bild på knölen, det är nog svårt att se nåt på bilden, tog flera men det här var den bästa. Den sitter snett bakom och nedanför frysmärkningen. Den är stor som en handflata ca.

14647303.jpg
[/url][/IMG]

Kan de ha den på bägge sidor?

japp, den med droppen?
Tror inte det är något att oroa sig för, alla har vi flytningar eller liknande, kan ju va i princip vad som helst..men tror inte det har något med fostret att göra..

Ok, nej jag hoppas det med.. Nu ska jag sluta oroa mj som jag gör, ska lugna ner mej lite, haha..

Kommer väl något nytt här inne snart.. :crazy:
Nä men allvarligt, såhär kan jag ju inte gå och vara i 9 månader till, då blir jag ju knäpp till slut, haha

haha japp:P det kommer du bli:p det jobbiga för min del är att jag inte vet om där är något:p men ska som sagt ta rda på det inom snar framtid..Inte jag som står för kostnaderna, men får kanske göra det om de inte vill:P:PFör jag ska göra ul på henne:P

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 626
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hej! Nu har jag fått tid för en Koloskopi den 8/6, första gången för mig då jag tidigare bara gjort rektoskopi och en sigmoideskopi där...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 347
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 362
Senast: WildWilma
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 289
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18