Tiden har gått fort. 5 år.

annie_cool

Trådstartare
Hej i morgon är det ju midsommar och det är fin högtid men för mig är det lite tung dag då min pappa dog just på midsommar för 5 år sedan blir det i morgon. Saknar honom så mycket men har kommit över det värsta men saknaden finns där. Vi ska ha middag ska försöka ha det så trevligt så jag kan trots att det är en jobbig dag. Vad tycker ni låter det som en bra plan?

Tyvärr finns det ingen plan utan man får nog ta dagen som den kommer. I morgon är det 1 års sedan jag såg min vän i livet. För om 3 veckor kommer hans dödsdag. Jag vet inte vad man ska göra och inte göra men jag ska försöka att ta vara på all tid jag har med mina kära iallafall.

Saknaden kommer ju alltid finnas där år efter år, men förhoppningsvis blir den lättare att hantera med tiden också! Det bästa man kan göra är nog att försöka sysselsätta sig och leva livet så vanligt det bara går

Jag mår bra har höjt min dos på min medicin, Har haft en Djup depression och då menar jag det. Jag gick i Självmordstankar men de har jag stänkt in nu igen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 933
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 732
Senast: Linn-Nora
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama