När reggade du dig?
Strax efter midnatt natten till igår. Fick sms:et 16:16 idag så lite mer än 1,5 dygn tog det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När reggade du dig?
Strax efter midnatt natten till igår. Fick sms:et 16:16 idag så lite mer än 1,5 dygn tog det.
Buhu - jag vill också ha ett SMS. Jag tror att jag reggade mig igår
Jamen det är lite så jag tänkte också, att eftersom det ändå tycks kräva lite jobb och "dedication" för att få igenom en registrering så är det nog rätt genuint intresserade personer som sitter där också. Det kan man ju hoppas i alla fall!Detta är väl den enda kritik som appen har fått; att det inte finns några som helst garantier. Å andra sidan är det också precis det som är poängen! Några har frågat mig om vem som helst kan bli uppringd (typ att numret skulle vara kopplat till svenska eniro eller dylikt och slumpa fram nummer ur hela befolkningen) men det krävs ju trots allt en viss ansträngning och intresse för att ladda ner appen och registrera sig. Det finns säkert oseriösa svenskar som svarar precis som att det finns oseriösa utlänningar som ringer, men jag tror helt ärligt att det är relativt få.
Ja jag har lyssnat igenom en del videor nu, jätteskoj! Och absolut en bra idé att dra in som en kul del av undervisningen, jag hade tyckt det var jättecoolt om jag fick göra det som projekt i skolan!Man kan söka på t ex "The Swedish number", "I called the Swedish number" osv på Youtube och få fram olika filmklipp. En del är från nyhetsstationer som ringer upp, alla de samtalen har varit föredömliga. Sen finns det privatpersoner som spelat in och lagt ut, där är kvalitén väldigt olika, från jättetrevliga till mera obekväma, trögt och enstavigt. Tydligen har lärare uppmanat elever att registrera sig, de blir nog chockade när det faktiskt ringer någon.
Jag är sjukt sugen på att be min pojkvän ringa för att se vad som händer och vem han får prata med - är det fusk tycker ni? Han är helskotte och har bara varit i Sverige en gång, men mig är det ju värre med...
Jag är nattjobbare och har därmed ett ganska störd dygnsrytm. Är alltid uppe sent och styr och med lurar i öronen så kan man prata samtidigt som man bakar bullar, byter gardiner och målar väggar! Jag brukar sätta mig online när jag vet att jag har tiiiid att prata, och kvällar och nätter är då jag faktiskt har mest tid.@honung åh vad roligt! Håller tummarna för Chris . Det tråkiga med att numren slumpas anonymt är ju att man med mycket låg sannolikhet kommer kunna återuppta ett samtal som bryts. Jag har haft flera stycken som försvunnit där man känt "meeeh, vi hade mer att prata om ju!". Yeye, that's life.
Jobbar du natt förresten eftersom du sitter uppe och pratar vid 01-tiden?
Wow! Jonathan Ross Show! Såååå coolt!och jag har precis varit live på Ross någontings show i Portland, Oregon.....
Hm...för veeem?ändrat
drabbades av medmänsklighet
Hmmm......... tänkte att jag inte skulle ge fåniga tipsHm...för veeem?
Såg bara att du hade citerat mig, men att du tagit bort citatet. Det är som att sno klubban från ett barn!Hmmm......... tänkte att jag inte skulle ge fåniga tips