Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan det väl inte vara väl eller?Wow! Jonathan Ross Show! Såååå coolt!
Hm...för veeem?
Tack, uppskattar medmänsklighetenändrat
drabbades av medmänsklighet
Aha... glömde att det var länkat (till dig). Tipset var mer allmänt. Mänskligheten klarar sig utan det.Såg bara att du hade citerat mig, men att du tagit bort citatet. Det är som att sno klubban från ett barn!
Har du tagit bort det så diskuterar vi inte det mer. Fåniga tips klarar jag mig bra utan, bra tips tages alltid tacksamt emot.
Mäh. Jag skickade i förrgår och har inte fått SMS än. Skickade igen nu.Jag reggade mig igår vid lunch och fick SMS:et vid 23 igår kväll. Ska se om jag vågar ta något samtal ikväll
Jag reggade mig också nu i morse och fick ett sms en halvtimme senare
Har dock inte möjlighet att ta samtal nu när jag jobbar
Kan inte de färre samtalen ha och göra med att det finns fler registrerade som svarar?Det är påtagligt att antalen samtal minskat. Första två-tre dagarna ringde det med bara ett par minuter emellan, men nu är det betydligt längre mellan samtalen. I natt hade jag fem samtal i sträck där de la på. Och ett samtal jag hade var med en kille i US somjag hörde på honom att han inte var speciellt intresserad utan mer småroad. det visade sig att han hade typ suttit och ringt och ringt och ringt och pratat med massa swedes så han kunde redan det där med standardfraserna och diskussionen om klimatförändringar, zara larsson, isotellet och donald trump. Han frågade hur många jag pratat med och när jag svarade "massor" skrattade han och sa att troligtvis ringer han i samma omfattning som jag svarar.
Men iallajallafall va, så tror jag att ska detta spåra, så är det nu när det är mer allmänt känt, har hamnat på 9gag och tror att det kommer bli mer av fnissiga tonårsgrabbar och likaså fler som svarar som kanske inte borde göra det. Någon jag pratade med sa att han hade kommit till någon som knappt kunde prata engelska och definitivt inte kunde ge tips eller beskrivningar av sverige på något sätt. Och just sånt tror jag liksom kommer finnas åt båda håll i större omfattning nu.
Nu har jag suttit online i en timme och inget samtal kommit.
Det är påtagligt att antalen samtal minskat.
Du kommer bli så bra på frågespel om Sverige efter detta!!Och som ett tips till er som börjar svara nu, dessa dagar har jag insett att allt blir så mycket enklare om man är lite förberedd, påläst och har datorn inte så avlägsen. Jag har flikar uppe med fakta om allt från allemansrätten till ishotellet till listor på svenska internationellt kända namn och saker. Det blir så mycket enklare och är väldigt uppskattat att man snabbt kan ge korrekt info och webadresser.
Tack! Men mja...jag är väl en utåtriktad introvert kanske! Detta är ett lysande tillfälle för mig att använda mitt andraspråk som egentligen är mitt förstaspråk men som är mitt andraspråk. Ja, precis så! Och jag älskar att prata med engagerade intresserade och intressanta roliga människor när jag är på det humöret. Är jag det inte så är jag offline helt enkelt.. Och att få sitta och berätta om allt fantastiskt som är Sverige vill väl alla, inte minst ta del av andra människors erfarenheter och funderingar och även av vad de delar med sig av under samtalets gång om det egna hemlandet. Och kan jag dela med mig här om det är uppskattat så gör jag det, men jag försöker verkligen att lägga band på mig och inte skriva här om alla samtal, bara en del av dem.Du verkar ju idealisk för "uppdraget" @honung
Så himla roligt att få ta del av dina berättelser! Önskar jag vågade, men är supersämst på att göra mig förstådd annat än på basnivå så det skulle troligtvis bli kaos och de började fråga om typ vad som helst
och så kan du gå in på deras FB sida och berätta om dina upplevelser - de vill väldigt gärna höra demJag ska banne mig skicka en blomma till Svenska turistrådet.
Gjorde det häromdagen.och så kan du gå in på deras FB sida och berätta om dina upplevelser - de vill väldigt gärna höra dem
@honung är nog Sveriges nästa ambassadör Borde få en skaplig lönDu verkar ju idealisk för "uppdraget" @honung
Så himla roligt att få ta del av dina berättelser! Önskar jag vågade, men är supersämst på att göra mig förstådd annat än på basnivå så det skulle troligtvis bli kaos och de började fråga om typ vad som helst