Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, faktiskt@honung är nog Sveriges nästa ambassadör Borde få en skaplig lön
Men jag tänkte på en sak...det kostar ju tydligen en HEL del att ringa (väl?) vart hamnar alla pengar?
Aha. Ja såklartHos telefonbolagen... Men de som är smarta tror jag köper kontantkort för utlandssamtal, ringer via Google Voice/Skype eller dylikt. Plus att vissa länder ju har nummer till lokal kostnad, t.ex. USA. Svenska Turistföreningen tjänar så vitt jag förstår inget på själva samtalen, däremot hoppas man väl på att gå plus genom uppmärksamheten.
Har väl aldrig förr varit så patriotisk som nu när jag hänger på den här linan.
jag har fått ett samtal ikväll, från en 14åring i Wisconsin som ville att jag skulle sjunga ngt.....Jag har (trevligt) kvälls och nattgästbesök hemma så jag är offline i kväll. Fast jag har lite abstinens..
Jag har registrerat mig men vet inte om jag vågar ta emot nått samtal... Får samla lite mod i några dar till :P
Hur lång tid tog det innan du fick sms?
/sur SMS lös person
Hur lång tid tog det innan du fick sms?
/sur SMS lös person
Jag har snackat bort 50 minuter med Laura i Maryland, en riktigt cool och trevlig tjej. Hon är född i Colombia, flyttade till US när hon var 6, spelar hockey (!) i ett universitetslag och har besökt Dalarna, där jag bor. Jag har varit i DC (hennes närmsta stora stad) så vi delade lite erfarenheter kring dessa ställen. Vi pratade även utbildning, hon berättade om säkerheten i Colombia (hennes familj flyttade för att det fanns kidnappningshot mot henne och hennes bror), om svensk mat som hon älskar - särskilt kladdkaka och västerbottenost - plus att jag fick veta att hon idag fyller 22 så jag sjöng "ja må hon leva" för henne. Typiskt superkul och peppande samtal med en colombiansk-amerikansk hockeytjej.