jag har ju "bara" tagit 3 riktiga samtal än, men jag håller med helt å hållet - det är otroligt givande och kul!@Paddington Alltså ja, det tar energi men det ger också otroligt mycket tycker jag! Jag hade älskat att få ett samtal från en mexikan efter detta, som lite motvikt. Pust och stön, denna yngling var rätt intensiv när han väl kom igång (lite hjärntvättad liksom, han körde sina argument stenhårt och vek inte en tum. Dock påläst och intelligent, I must say! En utmaning för en stackars söndagstrött svenska ).
Förstår att det var en riktig utmaning att argumentera emot någon som var så fast i sina principer, men samtidigt så måste det ha varit otroligt intressant att få en inblick i en "vardags-amerikans" tankar.
Jag hoppas verkligen att det inte är en "2 månaders kampanj" som @honung skriver utan detta är ngt som blir permanent. Samtidigt är det kanske svårt att hålla uppe intresset från utlandet längre än 2 månader (nu skriver ju pressen väldigt mycket om numret) utan det kommer att krävas mer och mer marknadsföring för numret - men det är det helt klart värt tycker jag. Hmmm... nästa idé är kanske en "calling world" applikation
jag har även haft en påringning från Frederic i Holland m vänner som hade jäkligt dålig telefonlina och som lade på väldigt fort.