F

fiffi

vet egentligen inte vad det är för frågor som man ska ställa på de här forumet men jag provar ändå.

det är så här att när jag spelar the sims (både ett och två) så slocknar datorn helt plötsligt, den dör helt enkelt och då måste man dra ur sladden och sen stoppa in den igen innan den går att sätt på den igen. vi har rensat datorn på massa önödiga program och så men det hjälper inte. den slocknar när man ska spara (så att det inte sparas) och sen när det händer någon stor händelse.

vet någon vad detta beror på eller vad man ska göra åt de?
 
Sv: the sims

Det låter ju som om det blir för jobbigt för datorn.
Har du tittat efter om datorn har de "kraven" som krävs för att köra spelet.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 752
Senast: Wille
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp