Haha, jag har praktiserat samtliga tillvägagångssätt och kan säga att swimmingpoolen är det, enligt mig, mest effektiva sättet att bli av med oönskade familjemedlemmar.

Eftersom swimmingpoolen dessutom oftast finns utomhus slipper man se eländet utan kan fortsätta spela som ingenting har hänt trots att en stackars sim (oftast maken i familjen :o :devil:) kämpar för sitt liv ute i poolen.

Är ni säkra på att ni inte ska spela Dungeon Keeper istället? :)
 
Jag har faktiskt inte hört swimmingspoolen förut (fast brukar ofta disskutera hur man bäst dödar Simmar med mina andra Sim-frälsta kompisar)!
Ska komma ihåg det till nästa gång jag behöver det! :D
 
Åhh! Jag har aldrig tänkt på att man kan mörda sina simmar :idea: Dom brukar iofs gå åt ändå, i slagsmål och svält och bränder :o Men ändå... vilka möjligheter som öppnar sig... :angel:

Förresten, kommer the sims 2 2innehålla" de gamla expansion packsen då?
 
Nej, The Sims 2 är ett helt fristående spel. Förhoppningsvis kommer det väl dock expansioner till det också sen.

Lycka till med mördandet. ;) :D
 
Tack! :cool:

en hel del av det roliga, tex att kunna fixa egna utseenden och nya prylar kan man ju ändå ladda ner från nätet. Så jag väntar nog på tvåan (fast husdjuren lockar...men dom får man ju absolut inte döda! Jag kan inte ens ha hamstern, får så dåligt samvete när den vanvårdas... :p)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
730
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 409
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 218
Senast: linnsan
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 640
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp