The mystery of time and space ?

Sv: The mystery of time and space ?

När man ska fånga det där huvudet, ska det vara släckt i rummet då? Ska man bara sätta lådan över huvudet eller är det något jox med mattorna först? ääää, jag blir galen. Det här spelet är för smart för mig.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Till alla:
Tack för hjälpen hittils förresten! :bow:


Nu har jag satt fast lådan vid ett råtthål, men "råttan" tittarju bara ut genom det andra hålet!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The mystery of time and space ?

Det finns ett hål på andra sidan rummet som du ska leda över huvet till. Lek med mattorna. Och - släck lyset och spana in väggarna en vända också.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Jag tog loss de där väggpanelerna jo...men vad ska jag göra med dem? Det går ju inte att sätta tillbaka dem eller?

MWHHA jag fångade huvudet, tack för hjälpen. Vad ska jag göra med väggarna nu då? :bow:
 
Sv: The mystery of time and space ?

tott, tack för att du lurade in mig i det här. det var ju kul (och bra för mina trötta hjärnceller) :)
 
Sv: The mystery of time and space ?

Nu ska du trycka någonstans vid trappan (till höger ???) så att den öppnar sig. Sen ska bitarna pillas in där...eller nåt.

Jag fixade också mig nivå. Nu har jag kommit ut, men är inte färdig med äventyret än.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Nu har jag fångat huvudet och fixat in bitarna under trappan...men sedan då? Dörren är ju fortfarande låst. Ska man använda huvudet till dörren?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Du ska ordna en liten slinga för huvudet att springa på över de där plattorna...
 
Sv: The mystery of time and space ?

men huvudet har jag redan fångat! nu vill ja ha upp dörren så jag kommer ut! :)
 
Sv: The mystery of time and space ?

Fast med de plattorna du plockade från väggen kan du göra en ny slinga under trappan, och den vill du att huvet ska lubba genom också.
 
Sv: The mystery of time and space ?

men vafan, jag har ju stängt trappan? ska man öppna den igen? och släppa ut huvudet där under? glarg.

nu öppnade jag den igen, ska jag sätta in huvudet där? hur gör jag det isf?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Du har ju hövvet i diskettboxen. Ta låddan och lägg den på lämpligt ställe efter att du sett till att de svart strecken är en sammanhängande slinga tvärs över liksom. Typ.

/slirig
 
Sv: The mystery of time and space ?

Ullo, eller nån - hjälp mig !!

Jag är i delen med hiss och trädgård. jag har släppt ut duvan, fixat färgerna i sektionerna, släckt elden, kollat tavlorna, fixat färgerna som jag TROR dom ska vara; yellow mot mig, red , green ,blue - drar i spaken - inget händer. Kommer inte in i dörren bakom den fd elden.

Vad är fel ????
 
Sv: The mystery of time and space ?

Oj. Den ja. Du ska färgkoda manicken utifrån de färger som tavlorna ger dig kombinerat med de kompassriktningarna som finns på en av våningsplanen. Med lite tryck och lir så kommer manicken sen att ge dig en snygg nyckel.
 
Sv: The mystery of time and space ?

FÄRDIG !!!! :banana: :banana:

Tack för hjälpen ! :bow: :bow:

Underbart men totalt fängslande och även irriterande spel :p

Vill ha mera likadana.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Nu behöver jag hjälp igen! :p

Hur gör man när man ska ha ner huvudet i den där grejen under trappan? Det går ju inte att sätta ner diskettlådan någonstans eller går det?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Om jag kommer ihåg rätt, så satte jag boxen någonstans på den högra sidan. Du måste ha rätt mönster på väggbitarna först. Klicka på dem så det blir rätt.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Okej, men ska någon av bitarna vara utdragna? Hur mkt? Tycker det kan vara hur många kombinationer som helst.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Om jag inte missminner mig ska första 2 steg ut, mittersta 1 steg ut och sista 2 steg ut. Testa !
 
Sv: The mystery of time and space ?

tott skrev:
Om jag inte missminner mig ska första 2 steg ut, mittersta 1 steg ut och sista 2 steg ut. Testa !

Första från vilket håll, höger va? :smirk:


Okej, nu gick huvudet in, men nu far det ju bara fram och tillbaka? är det meningen det?
 
Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp