The mystery of time and space ?

Sv: The mystery of time and space ?

Jo, jag kom på det! :) Men tack ändå!


Hur får man tag på koden till dörren i andra rummet? Via datorn eller?
HJÄLP!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The mystery of time and space ?

...och jag kämpar med att komma igenom/förbi de röda eltrådarna.
Har dessutom lyckats klippa av fel sladd så allting är mörkt. Det finns 2 maskiner; en med flimrande färger och en med en röd, en blå och en grön knapp.
Har ett kort kvar - mejseln och tången har jag använt.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Alltså, det är två rum. Ett med två dörrar, den ena med ett kodlås på sidan, och en annan dörr som går in till ett annat rum. I det första rummet finns det en tom bokhylla (ovanpå den hittar man diskettboxen) och en klocka samt en blomkruka och lite annat tjafs. I det andra rummet finns det en dator, en papperkorg, ett värmeelement och lite annat jox.

Jag kommer inte vidare om jag inte luskar ut koden till dörren! Miff. Hur ska jag göra?? :confused:
 
Sv: The mystery of time and space ?

Mjaff. Ditt fel att jag trasslade in mig i detta spel! :p :p
 
Sv: The mystery of time and space ?

Hmm, kommer inte riktigt ihåg... har du ingen diskett att peta in i datorn ??

Hmm, jag vet, man blir fast i eländet !!
F´låt :o
 
Sv: The mystery of time and space ?

Jag har ju den där 'Discett Box' grejen, men den är väl tom? När man försöker föra in den i datans diskettstation så funkar det inte, det står bara "I can't open it, it's a floppydisk inside the box" Vad det nu ska betyda! :p

Minns! MINNSSSSS!! *hypnotisera*
Annars får jag väl sitta här hela dagen. :angel:
 
Sv: The mystery of time and space ?

Hahah, ja. Så dum är jag inte. :p Men ska man bara sätta in hela diskettlådan i datorn då? hur gjorde du, kommer du ihåg?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Nä, jag kommer tyvärr inte ihåg. Sök lite mera, kanske du hittar en diskett. Lådan ska du ha senare för att fånga en råtta (huvud) i.

JAG BEHÖÖÖVER HJJÄÄÄÄLP !!!!!
 
Sv: The mystery of time and space ?

Ska jag fånga en råtta i diskett boxen? :p Haha. Sjukt spel.

Någon annan som vet hur man kommer ur detta rum?
Någon som vet var man hittar disketten jag kanske måste ha?
Hjeeelp!
 
Sv: The mystery of time and space ?

Lord Owen: Den där diskett lådan ska väl kunna öppnas, har för mig att den innehåller disketten. Har du nån nyckel eller skruvmejsel att använda? (Kan inte kolla från den här datorn och minns inte helt, har för mig att det var ett "lätt" rum för mig så jag glömde det nog snabbt.)

tott: i första rummet, där du fixade den första laserspärren, kan du också fixa den sista. "Backa" genom korridoren (och mörkret) tills du når det rummet.
 
Senast ändrad:
Sv: The mystery of time and space ?

Jag hade en skruvmejsel i första rummet, men nu har jag den inte längre. För det är väl sakerna uppe i vänstra hörnet som man "har"? Jag tror också att det ska gå att öppna men vettfan med vad? HUr öppnade du det, om du minns? :bow: Alla är inte så smarta som du. ;) Kan ju hända att det hade med skruvmejseln att göra men som sagt har jag den inte längre...för den syns i alla fall inte.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Syns den inte så finns den inte. Och hade du behövt den så hade den funnits kvar. Verkar vara ett stabilt spel på det sättet.
*fuskar och letar walk-through*

Ah! Du ska dyrka boxen med en nål... och den är mycket synlig.
 
Sv: The mystery of time and space ?

HAH är den mkt synlig.... hmmmmm *skaffar glasögon*
NU httade jag den. Men hur ska man kunna öppna lådan med den? Kan ju inte hålla i båda på en gång och inte ställa ner lådan. Glarg, känner mig som en tönt.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Du tar ju nålen först och pillar på låddan med den i handen. Tror iaf det gick till så.
 
Sv: The mystery of time and space ?

jag gav upp i mörkret och öppnade spelet igen.
Nu är det ljust. jag har fixat gröna väggen och har nu en nyckel och ett kort. Skruvmejseln är använd, men hittar inte tången. Den ska väl vara i ett skåp (som jag har nyckel till)

Man blir knäpp med dethär !!
 
Sv: The mystery of time and space ?

Synd. Det går bra att köra i mörkret också. Fast det kan ju vara skönt att ljusa upp skärmen lite... :-)
Lycka till med tångjakten!
 
Sv: The mystery of time and space ?

HAHAHA jag är så bra, jag öppnade lådan alldeles själv :D:D


Någon som vet hur amn fångar huvudet i lådan? :p
 
Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp