The mean kitty song

Sv: The mean kitty song

Den är helt underbar! :love: Sparta är lite lik min Draco (som även han har en tendens att använda tänderna lite väl mycket ibland :p ).

...och sen gör det ju inte direkt ont att se på Spartas husse heller... :d :angel:
 
Sv: The mean kitty song

Min 5-åriga dotter och jag har tittat massor med gånger på videon idag:love:Hon säjer "men det är ju Kashi (vår katt) och hon älskar sången trots att hon inte kan engelska. Texten är ju mycket träffsäker.
 
Sv: The mean kitty song

kanonlåt ju! vet inte hur många gånger jag har sett den :P
 
Sv: The mean kitty song

:love: Jag älskar den där, har den till o med på en skiva i bilen :rofl: Skulle gärna busa med husse oxå :angel:
 
Sv: The mean kitty song

Nej, vad sorgligt. :(

Edit: Tydligen är det några som ljuger om det, han lever visst enligt de nya kommentarerna! :)
 

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 162
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 215
Senast: hoppsann
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
29 996
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp